AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 I mine øyne (og mange andre sine) ødelegger miljøaktiviser for hverdagen til hvermansen. Man skal selvfølgelig ta hensyn til miljøet, men politikere fra MDG går for langt, og gjør hverdagen vanskelig for vanlige folk. Særlig i Oslo. De fleste har nok fått med seg hvordan de skal flå bilister, bygge sykkelfelt over alt og rett og slett forsure livet til ganske mange av oss. Joda, det går kollektivtrafikk. Men det er ikke alltid det klaffer. Samtidig som de er så opptatt av miljøet, pøser de nå på med produksjon av barn. Lan Marie og mannen (som også er ivrig MDG'er) fikk barn for ikke så lenge siden. Hanna Markussen er gravid via sæddonasjon, og nå sist leser jeg at MDG-leder Une Bastholm venter barn. Det er ingen hemmelighet at den største miljøsynden vi har er oss mennesker. Burde ikke da de som er så opptatt av miljøet la vær å sette barn til verden? Jeg forstår at de ønsker seg en familie, men er det noen som burde adoptere ett barn som allered er født er det jo nettopp disse. MERK: dette er ingenting i mot de uskyldige barna deres, kun en tanke. Anonymkode: 05a90...01a 1
Knirke Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Jeg tenker det samme som deg, at hvis man står på barrikadene for miljøet så bør man avstå fra å produsere nye forbrukere/forsøplere. Dessverre tror mange nybakte mødre og fedre at nettopp deres avkom skal redde jorda, fremfor å bidra til å ødelegge den. Som om deres øyensten aldri kommer til å slippe så mye som en fis i atmosfæren... Jeg mener ikke at folk ikke skal få barn (det må enhver bestemme helt selv!), men kombinasjonen miljøaktivist og foreldre er en smule hyklerisk. Velger de å adoptere isteden skal jeg være den første til å applaudere dem for det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå