Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å finne erfaringer om Nuskin produktet LumiSpa. Skjønner at det er flere som misliker konseptet Nuskin, og jeg er til dels enig. Men etter å ha lest meg opp og i mente om selskapet og funnet ut at den derimot er innenfor loven og det er ingenting vi får gjort med det, så sier jeg meg fornøyd og ønsker derfor ikke en pågående diskusjon om det. Men det jeg derimot ønsker er å høre om realistiske erfaringer med Agelock LumiSpa, da jeg har tatt meg til gode å anskaffet meg en hos en hudpleier med akademisk anerkjent bakgrunn og ellers funnet lite eller Ingen negativ omtale om produktet På nettet. Så hva bør jeg forvente av resultater, og er det noen her som har prøvd produktet og kan si noe om det? 

med vennlig hilsen

Anonymkode: 358be...fce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den. Den er helt ok, får bittelitt glød rett etterpå før huden blir "vanlig" igjen og ser ut sånn som før jeg tok den på.

Får vaska bort all sminke og huden føles ren. Og den er mild. Men vil ikke si den er verdt pengene.

Anonymkode: e9da7...7f7

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har den. Den er helt ok, får bittelitt glød rett etterpå før huden blir "vanlig" igjen og ser ut sånn som før jeg tok den på.

Får vaska bort all sminke og huden føles ren. Og den er mild. Men vil ikke si den er verdt pengene.

Anonymkode: e9da7...7f7

Sitter med samme følelse, rensestaven oppleves litt for simpel? Men Sliter litt med å forstå hva som er annerledes med den fra en vanlig «gummi vibratorrens med tagger» som man får kjøpt fra vanlig sminkebutikk er. Føler jeg får samme effekt med lumispaen bortsett at det er noe mer effekt på den, Mulig det er rensen som kommer med som avgjør det hele? Hmm 

Anonymkode: 358be...fce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...