Gå til innhold

Sex & Vennskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sex er noe både kvinner og menn har behov for. Hadde du som kvinne tatt kontakt med menn her inne og spurt om sextreff? 
Jeg er en mann på i slutten av 40-årene som er skilt og singel. Kunne selvsagt tenkt meg kjæreste igjen, men det tar tydeligvis litt tid å finne. Må være ærlig å si at tanken på en elskerinne eller sexvenninne frister.

Noen her inne som har erfaring med det? Er det noen kvinner her inne som har møtt menn de har fått kontakt med via KG hvor hensikten har vært sex? Del gjerne dine erfaringer.

CDA63856-A81A-4415-AF17-EC853278D053_4_5005_c.jpeg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du på at noen sender deg pm?

Anonymkode: 46336...926

Skrevet

Nei det har jeg ingen planer om. Men det er jo greit om du vil prøve :)

Anonymkode: c51ee...169

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper du på at noen sender deg pm?

Anonymkode: 46336...926

Hadde noen tatt kontakt hadde jeg svart, men er vel mer interessert i å høre om andres erfaringer....

Skrevet

Hvis noen hadde kontaktet meg på KG eller andre steder for å be meg være gratishore hadde jeg rett og slett blitt så forbanna at jeg ville gått aktivt inn for å lage så mye bråk at de aldri ville ha sex igjen..

Anonymkode: 0e932...f39

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det har jeg ingen planer om. Men det er jo greit om du vil prøve :)

Anonymkode: c51ee...169

Har vel ikke akkurat oppdaget noen kvinner her inne som hinter til at de kunne tenke seg en sexvenn eller elsker....

Skrevet

og seriøst: sex og vennskap??? Det er så jalla: faen ingen som ligger med venner. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

og seriøst: sex og vennskap??? Det er så jalla: faen ingen som ligger med venner. 

Jo, det er det 😄 

Skrevet

Hvis noen hadde kontaktet meg på KG eller andre steder for å be meg være gratishore hadde jeg rett og slett blitt så forbanna at jeg ville gått aktivt inn for å lage så mye bråk at de aldri ville ha sex igjen..

Du veit det er mulig for kvinner og å nyte sex? 

Anonymkode: 70dcc...836

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Begrepet sex og vennskap kan jo også bety at man også ønsker et sosialt vennskap hvor man også kan finne på andre ting sammen, ikke bare treffes for sex.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratishore? Vil du heller få tilbud om betaling?

• Liker 3
Skrevet

Har hatt utenom kg. Fwb ble rota til mye vondt i mitt liv de siste 1,5 åra. Så aldri mer. Vær obs på d. Kvinner utvikler oftere følelser for menn de har sex med over tid. Såfall Finn ei som har hatt det før uten å ha fått følelser. De takler dette greit.👍🏻

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå hadde det vel ikke vært bedre om noen hadde tilbudt seg å betale? Ingen her som har nevnt ordet hore bortsett fra deg da. Ser ikke noe galt med at 2 single har sex sammen dersom begge ønsker det. Sex og nærhet er noe man har behov for uavhengig av kjønn.

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, remix2020 skrev:

Nå hadde det vel ikke vært bedre om noen hadde tilbudt seg å betale? Ingen her som har nevnt ordet hore bortsett fra deg da. Ser ikke noe galt med at 2 single har sex sammen dersom begge ønsker det. Sex og nærhet er noe man har behov for uavhengig av kjønn.

Nei man har ikke behov for det hvis man vet man lett utvikler følelser. Ønsker selvsagt sex men da innenfor tryggere rammer. Er ikke det å oppdrive så får en klare seg uten. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Bente1234 skrev:

Nei man har ikke behov for det hvis man vet man lett utvikler følelser. Ønsker selvsagt sex men da innenfor tryggere rammer. Er ikke det å oppdrive så får en klare seg uten. 

Ja det er fint at du har funnet ut av hva som fungerer for deg. Kan jo være at det er annerledes for andre. De fleste av oss ønsker jo noe mer stabilt, et trygt og godt forhold, tosomhet, nærhet og kjærlighet. 

Skrevet
2 minutter siden, remix2020 skrev:

Ja det er fint at du har funnet ut av hva som fungerer for deg. Kan jo være at det er annerledes for andre. De fleste av oss ønsker jo noe mer stabilt, et trygt og godt forhold, tosomhet, nærhet og kjærlighet. 

Ja akkurat det. Jeg er fullstendig enig med deg. Men komme drassende med at alle har behov for sex og nærhet?? For meg er d sånn typisk manne uttalelse fra menn som vil kun knulle meg og thats it. Hva med alle oss som ikke får dekket dette behovet? Jeg hil ha dekket mer behov en kun sex. Sextreff gir ikke nærhet. D er kun mekanisk knulling og tømming og finished... er menn som får dekt mest behov der tror jeg da. 

Skrevet

Vil du helst ha en kjæreste, TS, eller en elskerinne?
Har ikke kjennskap til kvinner som søker elsker på KG. Tror heller vi går for Tinder da. Tross alt litt mer info tilgjengelig om personen

Anonymkode: 077c4...6b2

Skrevet
8 minutter siden, Bente1234 skrev:

Ja akkurat det. Jeg er fullstendig enig med deg. Men komme drassende med at alle har behov for sex og nærhet?? For meg er d sånn typisk manne uttalelse fra menn som vil kun knulle meg og thats it. Hva med alle oss som ikke får dekket dette behovet? Jeg hil ha dekket mer behov en kun sex. Sextreff gir ikke nærhet. D er kun mekanisk knulling og tømming og finished... er menn som får dekt mest behov der tror jeg da. 

Derfor "sex og vennskap" som kan gi mer enn bare sex. Det kan jo også utvikle seg til noe mer, kanskje til og med til et forhold basert på gjensidig kjærlighet. Jeg kjenner faktisk til par som startet som "fucking good Friends" og som i dag er gift. 

ALLE har behov for sex og nærhet. Jeg var i et ekteskap hvor sex ikke var et problem. Fikk all den sexen jeg ville ha, men manglet nærheten ellers. Nå mangler jeg begge deler.

Skrevet

Jeg blander ikke sex og ordentlig vennskap med annet enn en kjæreste, så de som er møtt for sex var ikke mer enn bekjente for meg. Møttes ikke for å gjøre noe sosialt i offentligheten, for da blir linjene sakte visket ut og noen vil bli såret. Ærlig talt ville jeg heller ikke at potensielle andre ute skulle se meg med personen og tro jeg var opptatt. Byene er ikke alltid så store. Kunne derimot finne på ting hjemme og ha en veldig god tone sammen en gang i blant, uten at det ble et ordentlig vennskap. 

Anonymkode: 0f731...047

• Liker 2
Skrevet

Vil du helst ha en kjæreste, TS, eller en elskerinne?
Har ikke kjennskap til kvinner som søker elsker på KG. Tror heller vi går for Tinder da. Tross alt litt mer info tilgjengelig om personen

Anonymkode: 077c4...6b2

Jeg vil nok helst ha en kjæreste, men etter snart 8 år uten sex må jeg jo si at det hadde vært digg med både sex og kroppskontakt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...