AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Del Skrevet 27. september 2020 Hei Jeg har hatt kløe i underlivet i over 6 mnd nå. Har brukt canesten krem, canesten stikkpille og så en tablett som man svelger som også er mot underlivskløe. Men ingen ting har hjulpet. I august fant jeg ut at jeg er gravid. På fredag var jeg på tidlig ul for å sjekke hjertelyd. Hadde ul innvendig siden det er veldig tidlig...jeg ba gyn sjekke om han kan se tegn til sopp. Han sa at han ikke kan se sopp så det er ingen ting innvendig. Han sa at jeg kan smøre meg med bephanten sånn krem som også er til bleieutslett. Jeg skjønner ikke hva det kan være. Det klør masse utvendig. Utflod er normalt. Går fint med graviditeten også. Sliter bare med kløe. Noen andre som har vært i samme situasjon? Anonymkode: 52bd4...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 27. september 2020 #2 Del Skrevet 27. september 2020 Skal ikke canesten kun brukes mot sopp? Litt dumt å bruke medisiner mot noe hvis man ikke har det. Har du konstant sopp, eller tar jeg feil ang hva canesten brukes til? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 27. september 2020 #3 Del Skrevet 27. september 2020 Har du ellers god hygiene? Bruker du såper man ikke skal bruke? Parfymert vaskemidler når du vasker undertøy? Parfymerte bind/tamponger? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #4 Del Skrevet 27. september 2020 3 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Skal ikke canesten kun brukes mot sopp? Litt dumt å bruke medisiner mot noe hvis man ikke har det. Har du konstant sopp, eller tar jeg feil ang hva canesten brukes til? Trodde det var underlivssopp derfor brukte jeg Ts Anonymkode: 52bd4...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #5 Del Skrevet 27. september 2020 Hvis du vasker undertøy med parfymert vaskemiddel, slutt, kok det i tillegg på 90 grader vasker du underlivet med såpe, slutt bruker du unødvendig mye truseinnlegg? har du prøvd vivag kapsler for ph balansen? Det redder meg ved kløe Anonymkode: c750a...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #6 Del Skrevet 27. september 2020 2 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Har du ellers god hygiene? Bruker du såper man ikke skal bruke? Parfymert vaskemidler når du vasker undertøy? Parfymerte bind/tamponger? Har god hygiene. Skyller meg nedentil med kun vann når jeg dusjer. Bruker ikke såpe. Anonymkode: 52bd4...ee6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 27. september 2020 #7 Del Skrevet 27. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har god hygiene. Skyller meg nedentil med kun vann når jeg dusjer. Bruker ikke såpe. Anonymkode: 52bd4...ee6 Høres veldig merkelig ut.. hva sier legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #8 Del Skrevet 27. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du vasker undertøy med parfymert vaskemiddel, slutt, kok det i tillegg på 90 grader vasker du underlivet med såpe, slutt bruker du unødvendig mye truseinnlegg? har du prøvd vivag kapsler for ph balansen? Det redder meg ved kløe Anonymkode: c750a...598 Nei ikke brukt disse kapslene. Ja pleide å gå med truseinnlegg. Men slutta med det. Har ikke hjulpet noe Anonymkode: 52bd4...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #9 Del Skrevet 27. september 2020 Unngå parfymerte tøyvaskemidler. Bruk kun mild underlivssåpe/intimsåpe. Smør med jordnøttolje når du har vasket deg/dusjet. Anonymkode: 4eab7...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #10 Del Skrevet 27. september 2020 Har du testet deg for kjønnssykdommer? Anonymkode: 9144f...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #11 Del Skrevet 27. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du testet deg for kjønnssykdommer? Anonymkode: 9144f...66d Nei har ikke gjort det. Men har fast partner Anonymkode: 52bd4...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #12 Del Skrevet 27. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du testet deg for kjønnssykdommer? Anonymkode: 9144f...66d Hvilke kjønnssykdommer har kløe som symptom? Anonymkode: 92c18...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #13 Del Skrevet 27. september 2020 Bytta du dopapir for 6 mnd siden? Hjemme, på jobb, hos typen? Fikk megalkløe etter at vi skulle spare penger og bytta til billigere dopapir. Fiksa seg når jeg skjønte hva det var, men gått gjennom alt annet av gode råd først. En mulighet legen nevnte, var at det kunne være en form for eksem eller psoriasis i underlivet. Men fulgte ikke opp det, siden det ordna seg for meg. Mener det var snakk om at mange trodde det var sopp, men soppbehandling bare gjorde det verre? Vært hos legen med dette? Anonymkode: b4efe...20f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #14 Del Skrevet 27. september 2020 Normalt å bli litt tørr i svangerskapet. Kan det være det? Anonymkode: 41114...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #15 Del Skrevet 27. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bytta du dopapir for 6 mnd siden? Hjemme, på jobb, hos typen? Fikk megalkløe etter at vi skulle spare penger og bytta til billigere dopapir. Fiksa seg når jeg skjønte hva det var, men gått gjennom alt annet av gode råd først. En mulighet legen nevnte, var at det kunne være en form for eksem eller psoriasis i underlivet. Men fulgte ikke opp det, siden det ordna seg for meg. Mener det var snakk om at mange trodde det var sopp, men soppbehandling bare gjorde det verre? Vært hos legen med dette? Anonymkode: b4efe...20f Har alltid brukt lambi og fortsetter med det hvordan finner man ut om det er eksem? Jeg var hos gynekolog han sa at det ikke er sopp ihverfall Anonymkode: 52bd4...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #16 Del Skrevet 27. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Normalt å bli litt tørr i svangerskapet. Kan det være det? Anonymkode: 41114...069 Ja kanskje men jeg ble gravid rundt juli/aug. Før det var jeg ikke gravid. Denne kløen fikk jeg lenge før det Anonymkode: 52bd4...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #17 Del Skrevet 27. september 2020 Herpes? Det kan man ha uten å faktisk se det. Villa også testa for de fleste kjønnssykdommer uavhengig fast partner. Anonymkode: 114f8...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #18 Del Skrevet 27. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herpes? Det kan man ha uten å faktisk se det. Villa også testa for de fleste kjønnssykdommer uavhengig fast partner. Anonymkode: 114f8...fbf Hvordan tar jeg denne testen? Og er det farlig sykdom?? Anonymkode: 52bd4...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #19 Del Skrevet 27. september 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tar jeg denne testen? Og er det farlig sykdom?? Anonymkode: 52bd4...ee6 Det tar du hos lege. Er vel en risiko for baby under fødsel hvis man har utbrudd. Men herpes skal svi noe skikkelig. Anonymkode: 41114...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #20 Del Skrevet 27. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tar du hos lege. Er vel en risiko for baby under fødsel hvis man har utbrudd. Men herpes skal svi noe skikkelig. Anonymkode: 41114...069 Svir der hele tiden? Hos meg er det slik at det kan gå bra 2-3 dager også er det en dag med kløe. Det er sånn deilig kløe. Får deilig følelse etter å ha klødd. Jeg klør såpass hardt at det blir sår nedentil og kommer bittelitt blod også. Smører meg noen ganger med multi gel da er såret borte Anonymkode: 52bd4...ee6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå