AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Sluttet på cerazette i slutten av august etter åtte år. Fikk første mens i september tre uker etter slutt. Mulig jeg hadde noe eggløsningsslim 12 dager før mens, men usikker. Det er raskt etter slutt, kan det være bortfallsblødning? Testet med eggløsningstest fra CD 10, alle negative. Strimmeltest. Testene har ikke vist litt økning på streken en gang. Noe jeg syns er litt rart. Jeg vet at den er negativ om den ikke er like sterk som teststreken, men burde jeg ikke kunne sett en liten økning en gang om eggløsning er rundt hjørnet? Er på CD 15 nå og den er like svak fortsatt. Kan jeg plutselig få positiv test de neste dagene likevel? Har ingen symptomer på el. Alt ser ok ut etter time hos gynekolog. Har blitt gravid tidligere. Er i begynnelsen av 30-årene nå. Har begynt å tempe for kun to dager siden. Så kan ikke bruke den infoen til noe enda. Noen som vil mene noe om dette? Jeg er kanskje bare veldig utålmodig? Er det noe mer jeg kan gjøre? Anonymkode: b3178...9d2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Dagens test om det hjelper til noe Anonymkode: b3178...9d2
Amatariel Skrevet 27. september 2020 #3 Skrevet 27. september 2020 Er nok bare tålmodighet som skal til her. Sannsynligvis er du ikke i stabil syklus ennå, noe som betyr at EL kan komme på forskjellige tidspunkter. Mange får EL langt over CD20. Jeg fikk på CD29 nå sist syklus. Du kan se eksempel på min testerekke da her. Veldig svake tester leeenge. Før den plutselig blir positiv (tredje nederste). Og hvis du ser på testen to tester før den positive så er den helt utrolig svak. Men vips så blir den positiv. Så bare hold ut! Hvilke tester bruker du forresten? MANGE EL-tester er dårlige, og min personlige erfaringer er at det bare er Babyplan og Clearblue sine man kan stole på... Se dette innlegget mitt her, hvor jeg sammenligner tester på samme urin. Så noen merker viser aldri positiv uansett liksom, Er du på et sånt merke så kan det hende at du går glipp av positiv test... 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #4 Skrevet 27. september 2020 27 minutter siden, Amatariel skrev: Er nok bare tålmodighet som skal til her. Sannsynligvis er du ikke i stabil syklus ennå, noe som betyr at EL kan komme på forskjellige tidspunkter. Mange får EL langt over CD20. Jeg fikk på CD29 nå sist syklus. Du kan se eksempel på min testerekke da her. Veldig svake tester leeenge. Før den plutselig blir positiv (tredje nederste). Og hvis du ser på testen to tester før den positive så er den helt utrolig svak. Men vips så blir den positiv. Så bare hold ut! Hvilke tester bruker du forresten? MANGE EL-tester er dårlige, og min personlige erfaringer er at det bare er Babyplan og Clearblue sine man kan stole på... Se dette innlegget mitt her, hvor jeg sammenligner tester på samme urin. Så noen merker viser aldri positiv uansett liksom, Er du på et sånt merke så kan det hende at du går glipp av positiv test... Du har nok helt rett med tålmodighet. Jeg tenkte det selv og. Jeg får holde ut! Tusen takk for flott svar. Jeg fikk litt mer håp når jeg så testrekken din. Jeg får fortsette med testing. Bestiller en av de du anbefalte når jeg går tom som er snart. Det er makesure jeg bruker nå. Anonymkode: b3178...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå