Gjest seroxata Skrevet 24. juli 2005 #1 Skrevet 24. juli 2005 Nå har jeg fått brunfarge, endelig! men har et problem! jeg solte meg for noen uker siden, rulla opp genseren på armene, og ble ganske solbrent. Fikk et gigaskille midt på armen, og enda jeg har solt meg for å jevne det ut, så blir det bare mer og mer brunt der jeg var solbrent, og brunere over. men det ser fremdeles like teit ut Tør nesten ikke gå i singlet, for alle kommenterer skillet mitt, og det ser ganske latterlig ut og.. Må jeg rett og slett gå ut og bli solbrent over? og legge et skjerf rundt armen der jeg er mest brun? noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 Lurer på dette selv jeg..i FJOR sommer ble jeg skikkelig solbrent nederst på anklene, og siden jeg gikk med sokker denne dagen, ble det et skikkelig skille der kanten av sokken hadde vært. Sliter selv med skillet, etter å ha solet meg i hele vår og sommer, samt noe solarium i vinter er skillet der enda! HVA GJØR MAN? over skillet til sokken, der det ble mest brent blir jeg brunere enn under. Skikkelig frustrerende!
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #3 Skrevet 25. juli 2005 Kanskje det går an å bruke sunblock (faktor 50 og høyere) på det mørkeste området fram til fargen har jevnet seg litt ut?
Gjest seroxata Skrevet 25. juli 2005 #5 Skrevet 25. juli 2005 alt skal prøves ;O vil ikke bli gående rundt slik
Gjest Sukkerert Skrevet 25. juli 2005 #6 Skrevet 25. juli 2005 Kanskje det går an å bruke sunblock (faktor 50 og høyere) på det mørkeste området fram til fargen har jevnet seg litt ut? ← Dette tipset ville jeg også gått for. Sol deg med sunblock på det bruneste området. Viss ikke det funker kunne du kanskje prøve å bleke ned det brune området ved å gni det inn med sitron.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #7 Skrevet 25. juli 2005 Viss ikke det funker kunne du kanskje prøve å bleke ned det brune området ved å gni det inn med sitron. ← Det tror jeg ikke vil funke, siden pigmentene sitter dypt nede i huden. Det går lett å bleke bort selvbruner fordi den bare farger det øverste hudlaget, mens ordentlig farge fra sola må forsvinne av seg selv.
Blueberry Skrevet 26. juli 2005 #8 Skrevet 26. juli 2005 Du kan jo prøve med selvbruningskrem der du er lys...?
Gjest Milah Skrevet 26. juli 2005 #9 Skrevet 26. juli 2005 Du kan jo prøve med selvbruningskrem der du er lys...? ← Ja, det tror jeg at jeg ville ha gjort. Kombinert med sunblock på de bruneste områdene..
Gjest Sukkerert Skrevet 27. juli 2005 #10 Skrevet 27. juli 2005 Det tror jeg ikke vil funke, siden pigmentene sitter dypt nede i huden. Det går lett å bleke bort selvbruner fordi den bare farger det øverste hudlaget, mens ordentlig farge fra sola må forsvinne av seg selv. ← Jeg vet om flere som har pleket bort fregnene sine med sitron så det går tydeligvis an å bleke bort farge fra sola og ikke bare selvbruner.
Gjest seroxata Skrevet 27. juli 2005 #11 Skrevet 27. juli 2005 takk for tips skal definitivt teste ut det!
moka Skrevet 27. juli 2005 #12 Skrevet 27. juli 2005 reis til trøndelag, der er det ikke sol, så blir all farge ( og skille) borte....
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2005 #13 Skrevet 27. juli 2005 reis til trøndelag, der er det ikke sol, så blir all farge ( og skille) borte.... ← Men i følge værmeldingen var det der sola skulle komme de neste dagene
moka Skrevet 27. juli 2005 #14 Skrevet 27. juli 2005 he he.... på tide isåfall. tror det ikke før jeg får se det :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå