AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Jeg har blitt syk etter å ha bodd mange år i et hus med mugg. Lang historie. Uansett, før det bodde jeg to år i et hus med mugg, og nå leier jeg en midlertidig hybel med mugg. Den tidligere husvertinna mi sa det er mugg i huset hennes også (jeg leide et annet hos henne som det også var mugg i). Jeg har en venninne i USA som bor i et hus med mugg, og jeg mistenker at jeg har bodd i flere hus med mugg enn jeg er klar over før også. Er dette veldig vanlig? Syns det er mugg over alt og jeg er dritt lei av det... Anonymkode: 8a7e8...752
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Om mugg forfølger deg så bør du se på dine egne vaner for å bedre innemiljøet. Anonymkode: c44d2...d73 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #3 Skrevet 27. september 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om mugg forfølger deg så bør du se på dine egne vaner for å bedre innemiljøet. Anonymkode: c44d2...d73 Eh....hvordan forbedrer man som leietager en taklekkasje som utleier nekter å fikse? Eller et gammelt tømmerhus med lekkasje i taket som utleier ikke finner? Eller prøv med et 100 år gammelt pensjonat med mugglukt i kjelleren. TS Anonymkode: 8a7e8...752 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 Hvorfor leier du slike hus? Anonymkode: c44d2...d73 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 Finn deg en leilighet uten mugg. Anonymkode: ca827...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 Kjøp selv, og be huseier kjøpe lufttørker. Kan minske mugg en del. Anonymkode: dba18...e87
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 På 28.9.2020 den 20.31, AnonymBruker skrev: Hvorfor leier du slike hus? Anonymkode: c44d2...d73 Plukk og mix: - Dårlig økonomi - Vanskelig å flytte med tre katter og en hund - Visste ikke at det var mugg før jeg ble syk - For sliten til å finne noe annet raskt Anonymkode: 8a7e8...752 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Plukk og mix: - Dårlig økonomi - Vanskelig å flytte med tre katter og en hund - Visste ikke at det var mugg før jeg ble syk - For sliten til å finne noe annet raskt Anonymkode: 8a7e8...752 Du kan ikke bo i mugg hver dyrene eller du. Det er helseskadelig OGSÅ for dyr. En bekjent sin hund døde av lungekreft pga. svart mugg i huset. Anonymkode: ca827...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #9 Skrevet 1. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan ikke bo i mugg hver dyrene eller du. Det er helseskadelig OGSÅ for dyr. En bekjent sin hund døde av lungekreft pga. svart mugg i huset. Anonymkode: ca827...4c0 *hverken Anonymkode: ca827...4c0
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #10 Skrevet 1. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke bo i mugg hver dyrene eller du. Det er helseskadelig OGSÅ for dyr. En bekjent sin hund døde av lungekreft pga. svart mugg i huset. Anonymkode: ca827...4c0 Jeg har ikke dyr nå lenger, måtte gi dem bort pga dårlig helse. Orker ikke flytte herfra heller, er for sliten og orker ikke mer. Anonymkode: 8a7e8...752
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #11 Skrevet 1. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke dyr nå lenger, måtte gi dem bort pga dårlig helse. Orker ikke flytte herfra heller, er for sliten og orker ikke mer. Anonymkode: 8a7e8...752 hvori landet bor du? Anonymkode: 27bca...470
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: hvori landet bor du? Anonymkode: 27bca...470 Østlandet. Anonymkode: 8a7e8...752
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #13 Skrevet 7. oktober 2020 På 1.10.2020 den 21.20, AnonymBruker skrev: Østlandet. Anonymkode: 8a7e8...752 Spurte fordi jeg har en leilighet jeg vurderer leie ut. Og den er uten mugg! 😀 Leide i mange år med veldig dårlig råd så fikk vondt av deg. Man må ofte bare ta det man får og det går utover livskvalitet. Bor også på østlandet. Men ser nå at du har hund.. og da vet jeg ikke, synes ofte det setter seg sånn fuktig hundelukt i hjemmet til hundeeiere. Hvilken priskategori leter du etter? Anonymkode: 27bca...470 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #14 Skrevet 7. oktober 2020 Første bud er å flytte til et muggfritt sted. Så kan du spise mat som renser ut mugg fra kroppen. Det er snakk om forskjellige urter som renser og kroppen for mugg og annen forurensning. Anbefaler også å drikke vann med sitron, sellerijuice, spise mye frukt som melon, de renser opp i kroppen, også for mugg. Anonymkode: 1b6a0...f4e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #15 Skrevet 7. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første bud er å flytte til et muggfritt sted. Så kan du spise mat som renser ut mugg fra kroppen. Det er snakk om forskjellige urter som renser og kroppen for mugg og annen forurensning. Anbefaler også å drikke vann med sitron, sellerijuice, spise mye frukt som melon, de renser opp i kroppen, også for mugg. Anonymkode: 1b6a0...f4e For noe sludder. Det finnes ingen mat som "renser kroppen for mugg". Dette er bare salgstriks som alternative, ikke-medisinsk-beviste firmaer prøver å selge. Alt hva folk får seg til å tro på.... Anonymkode: 64472...f0c 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #16 Skrevet 7. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Spurte fordi jeg har en leilighet jeg vurderer leie ut. Og den er uten mugg! 😀 Leide i mange år med veldig dårlig råd så fikk vondt av deg. Man må ofte bare ta det man får og det går utover livskvalitet. Bor også på østlandet. Men ser nå at du har hund.. og da vet jeg ikke, synes ofte det setter seg sånn fuktig hundelukt i hjemmet til hundeeiere. Hvilken priskategori leter du etter? Anonymkode: 27bca...470 Jeg leter etter et sted jeg kan ta med kattene mine, eller evt. ha katt etter hvert, men takk for tanken. Anonymkode: 8a7e8...752
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #17 Skrevet 7. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Første bud er å flytte til et muggfritt sted. Så kan du spise mat som renser ut mugg fra kroppen. Det er snakk om forskjellige urter som renser og kroppen for mugg og annen forurensning. Anbefaler også å drikke vann med sitron, sellerijuice, spise mye frukt som melon, de renser opp i kroppen, også for mugg. Anonymkode: 1b6a0...f4e Ja jeg vet, gjør det allerede.. Anonymkode: 8a7e8...752
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #18 Skrevet 7. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leter etter et sted jeg kan ta med kattene mine, eller evt. ha katt etter hvert, men takk for tanken. Anonymkode: 8a7e8...752 Første bud er å flytte til en muggfri bolig. Du kan ikke vurdere å få deg katt nå. Tilbudet du fikk høres jo kjempebra ut, du bør absolutt vurdere det Anonymkode: b49a9...b65
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #19 Skrevet 7. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første bud er å flytte til en muggfri bolig. Du kan ikke vurdere å få deg katt nå. Tilbudet du fikk høres jo kjempebra ut, du bør absolutt vurdere det Anonymkode: b49a9...b65 Jeg har funnet et midlertidig sted uten mugg nå. Og man kan vel ikke vurdere om et tilbud er kjempebra før man vet pris. TS Anonymkode: 8a7e8...752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå