AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Har du hatt ONS med en fremmed etter at coronaepidemien brøt ut eller blitt mer forsiktig? Anonymkode: 302e7...c3d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Har ikke turt så langt. Anonymkode: daec1...f61
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt ONS med en fremmed etter at coronaepidemien brøt ut eller blitt mer forsiktig? Anonymkode: 302e7...c3d Når man ikke bryr seg om HIV og kronisk gonore, så bryr man seg vel ikke om Corona? Anonymkode: e82d4...d7a 5
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 Jeg tenkte bare å ta meg en tur på byen bare for å sjekke bylivet, lenge siden sist og leide hotel for å se litt. Satt og nippet til litt rødvin og nøt sola etter dusjen. Hei! hørte jeg bak skjermveggen, etter litt prat lurte de på om jeg ville joine dem så slapp jeg å sitte alene. Samtale-evne gikk jo ut på corona, bylivet og vi hadde samme "ærend" i byen, latteren satt løst og vi hadde det kjempekoselig. Som oftes har vi det mest hyggelig før vi drar ut på byen sa jeg... så skjønt enig sa hun ene, men hun andre ville ut på baren em tur like ved... Det måtte jo skje det som skjedde for vi var jo "fin på vin" vi toan som satt igjen... I vårt distrikt har vi 0 innlagte og 0 smittede på sykehuset, så den sjansjen tok vi, vi hadde det iallefall koselig og kjempe deilig. 1
Jdz Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når man ikke bryr seg om HIV og kronisk gonore, så bryr man seg vel ikke om Corona? Anonymkode: e82d4...d7a Gonore og HIV kan man enkelt og effektivt beskytte seg mot kondom. 1
herzeleid Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man ikke bryr seg om HIV og kronisk gonore, så bryr man seg vel ikke om Corona? Anonymkode: e82d4...d7a Den tanken har slått meg og, og det hadde vært interessant å hørt om hvor stor utbredelsen er i enkelte miljøer. Jeg vil jo tro at de som tidligere har hatt en veldig høy risikovillighet for nevnte sykdommer vil fortsette å ta tilsvarende risiko med på mange måter mye "mildere" sykdom. 1
byh1 Skrevet 28. september 2020 #7 Skrevet 28. september 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt ONS med en fremmed etter at coronaepidemien brøt ut eller blitt mer forsiktig? Anonymkode: 302e7...c3d Bruk kondom og munnbind!!!
PassionatePatti Skrevet 28. september 2020 #8 Skrevet 28. september 2020 Eh, nei. ONS under disse omstendighetene er som å spille russisk rulett med flere kuler i tønna. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #9 Skrevet 28. september 2020 8 timer siden, Jdz skrev: Gonore og HIV kan man enkelt og effektivt beskytte seg mot kondom. Enkelt og enkelt lol. Kondom er ikke 100% og herpes osv smitter uansett, det samme gjør hepatitt ved kyssing. I tillegg er det helt klar statistikk på at nordmenn er ufattelig dårlige på å bruke kondom. Når de driter i så heavy sykdommer så driter de selvsagt i corona. Anonymkode: e82d4...d7a 1
Jdz Skrevet 28. september 2020 #10 Skrevet 28. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Enkelt og enkelt lol. Kondom er ikke 100% og herpes osv smitter uansett, det samme gjør hepatitt ved kyssing. I tillegg er det helt klar statistikk på at nordmenn er ufattelig dårlige på å bruke kondom. Når de driter i så heavy sykdommer så driter de selvsagt i corona. Anonymkode: e82d4...d7a Ja, nordmenn er dårlig på kondombruk og herpes kan smitte uansett, men det var ikke en del av innlegget jeg svarte på. Kondom er ikke 100%, men jeg er ganske sikker på at de aller, aller fleste som blir smittet av kjønnssykdommer ikke brukte kondom. Hepatitt kan (og bør man hvis man liker å reise) vaksinere seg mot. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #11 Skrevet 28. september 2020 Min venninne har hatt ons med 10 menn siden corona 🥶 Anonymkode: 84a76...278
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #12 Skrevet 29. september 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Min venninne har hatt ons med 10 menn siden corona 🥶 Anonymkode: 84a76...278 Det var jo en del siden mars, corona eller ei. Har du nummeret hennes? 🤩 Anonymkode: 302e7...c3d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #13 Skrevet 29. september 2020 Nei. Jeg benytter anledningen til å si: "Høie har sagt at jeg kun får ligge med noen som vil være kjæreste med meg minst hele pandemien". Ingen som har takket ja så langt. Anonymkode: afe4d...bae 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå