AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #21 Del Skrevet 27. september 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Han drikker ikke alkohol. Flørter med en muslim. Jeg er litt skeptisk. Bør jeg være litt forsiktig? Hvordan er egentlig muslimske menn? Kanskje han bare vil være venn. Anonymkode: 79c4b...d5c Som student erfarte jeg dette: de knuller Og har seg hemningsløst med andre menn, men ingen snakker om det. «BROR» Har gjerne sex med det de ser på som norske vantro horer ellers er de gode muslimer. Men skammen ligger ene og alene på kvinnene. Hvis de voldtar er det jo den voldtatte Sin feil. Hvis en muslimsk mann blir opphisset er det jo ikke noe han kan gjøre for å styre seg. Han er jo en mann. Og hun burde kledd seg i niqab og aldritruffet blikket hans. Heks skulle hun vært usynlig. I Allah navn.... Anonymkode: 853ea...1c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #22 Del Skrevet 27. september 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske kort: han behandlet meg som en prinsesse i starten. Så ble han langsomt og umerkelig mer og mer kontrollerende. Da jeg ble gravid var målet nådd. Han kunne da gjøre som han ville. Trusler, vold, voldtekt, utroskap, psykisk terror mot meg. jeg gikk da barnet var baby. Hvis jeg trodde det var over da tok jeg feil. Da begynte helvete for alvor. Jeg hadde krenket hans ære og han brukte barnet som våpen for å ta meg. Endte med kidnapping av barnet og drapsforsøk på meg. Og dette var en såkalt velintegrert mann som levde liberalt. Spiste til og med bacon! så ikke la deg lure! Kulturen ligger så dypt i dem at du aldri vil kunne slippe unna hvis du først treffer feil person... Dette er nå 15 år siden og jeg sliter fortsatt med PTSD og angst... Anonymkode: e22bf...134 Hei og takk for at du sier det som det er, det er for få få av som tør pga rasismestempelet! Dette har jeg oppleve selv og kan gå 100% for det du sier! De er helt håpløse og for en norsk europeisk kvinne er det helt hinsides uforståelig at det finns slike mennesker og at det går an å oppføre seg sånn! Jeg har også angst og ptsd og har holdt meg unna menn (regulære) altfor lenge pga han ene muslimske mannen jeg klarte å involvere meg i for mange mange år siden! Jeg som ung attraktiv jente ble helt ødelagt og han fikk som han ville, under kontrolløren. Men karma kommer for han en dag, for å ha fradratt meg å brukt min milde personlighet til å frarøve meg retten til å leve et fullverdig liv!😥 anbefaler trådstarter ved å trå forsiktig, alt vil og kommer til å bli brukt mot deg, kom deg unna mens du fortsatt kan! ALDRI prøv å bli venn for det første anser han deg eller anerkjenner deg aldri nok til bli verdig til det, han kommer til å bruke det i mot deg og skylde deg for alltid for å ha brukt han som var så genuin og ville stifte familie med en som deg som er søppel i hans øyne som den eneste mannen som noensinne kommer til å være den som faktisk så deg som verdig til det! Du bør kutte han ut nå allerede eller ihvertfall prøve, da ser du reaksjonen med engang. Kan nesten garantere at du har brukt opp hans verdifulle tid allerede, selvom du har nevnt vennskap for han forstår for det første ikke begrepet vennskap når d kommer til kvinner utenfor miljøet selvom han lurer deg til å tro det! Anonymkode: 66216...734 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelkaker Skrevet 27. september 2020 #23 Del Skrevet 27. september 2020 Jeg må si jeg blir provosert, nesten sint, av denne naiviteten og manglende selvrespekten. Dette er som å spille russisk rullett!! Vet du ikke hvor voldtektstilbøyelige de er? Og hva slags syn de pleier å ha på kvinner; og spesielt ikke-troende kvinner? Hvorfor ønsker du å ha sex med ham i utgangspunktet? Sex er noe personlig, som du burde dele med en person som er som deg selv, og som respekterer deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #24 Del Skrevet 27. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske kort: han behandlet meg som en prinsesse i starten. Så ble han langsomt og umerkelig mer og mer kontrollerende. Da jeg ble gravid var målet nådd. Han kunne da gjøre som han ville. Trusler, vold, voldtekt, utroskap, psykisk terror mot meg. jeg gikk da barnet var baby. Hvis jeg trodde det var over da tok jeg feil. Da begynte helvete for alvor. Jeg hadde krenket hans ære og han brukte barnet som våpen for å ta meg. Endte med kidnapping av barnet og drapsforsøk på meg. Og dette var en såkalt velintegrert mann som levde liberalt. Spiste til og med bacon! så ikke la deg lure! Kulturen ligger så dypt i dem at du aldri vil kunne slippe unna hvis du først treffer feil person... Dette er nå 15 år siden og jeg sliter fortsatt med PTSD og angst... Anonymkode: e22bf...134 Refugees welcome! Anonymkode: b681d...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #25 Del Skrevet 27. september 2020 Jeg hadde en fra Syria noen ganger sex med han. Han hadde barn og kone i her i Norge. Var deilig å ha sex med, følte en ble skikkelig brukt. Både i musen og rumpen tok han seg til rette. Jeg likte det. Anonymkode: deb4d...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #26 Del Skrevet 27. september 2020 TS her. Takk for svar. Grusomt å lese det flere av dere har opplevd. Skikkelig skummelt. Jeg fikk vite i dag at han er muslim. Og da ble jeg som sagt skeptisk. Vi har kun hatt kontakt i noen uker. Nå mister jeg fort interessen etter hva jeg leser de fleste muslimske tenker om norske damer, og hvordan de er. Tror bare jeg blokker han uten forvarsel? Han vet heldigvis ikke hele navnet mitt. Anonymkode: 79c4b...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #27 Del Skrevet 27. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Algeria. Men bor i Spania. Jeg er snart 40 og han 34. Vi har en fin tone, litt på kanten/flørt. Tenkte egentlig jeg kunne møtt han kun for sex. Men når han sa han er muslim, ble jeg veldig skeptisk. Anonymkode: 79c4b...d5c Moroklumpen Anonymkode: 4b885...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #28 Del Skrevet 27. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Moroklumpen Anonymkode: 4b885...735 ?? Anonymkode: 79c4b...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #29 Del Skrevet 27. september 2020 Folk her inne er så morsomme 🙄 de er mennesker som alle andre. Anonymkode: fbc5e...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå