AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #21 Del Skrevet 28. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, slik er det desverre. Føler med deg. Jeg spiser lavkarbo og teller kalorier. Hva med deg? Anonymkode: 4a6bd...21e Ja, ok. Jeg spiser lavkalori. Har du tenkt å alltid spise lavkarbo da? Eller bare for en periode? Anonymkode: ef5d3...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #22 Del Skrevet 28. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, ok. Jeg spiser lavkalori. Har du tenkt å alltid spise lavkarbo da? Eller bare for en periode? Anonymkode: ef5d3...ae6 Dette har jeg gjort før og vet det virker så lenge jeg holder livsstilen. Men kommer til å spise moderat lavkarbo og fortsette med det for alltid. Er den type mat kroppen min har det best med. Anonymkode: 4a6bd...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #23 Del Skrevet 30. september 2020 Kan jeg spørre hvilke bukser dere foretrekker? Med slanke ben og «stor» mage i forhold til resten av kroppen, er det enten buksen eller genseren som må ha en slik fasong at det ikke ser verre ut enn nødvendig. Hva foretrekker dere? Anonymkode: 4a6bd...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #24 Del Skrevet 30. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvilke bukser dere foretrekker? Med slanke ben og «stor» mage i forhold til resten av kroppen, er det enten buksen eller genseren som må ha en slik fasong at det ikke ser verre ut enn nødvendig. Hva foretrekker dere? Anonymkode: 4a6bd...21e Jeg liker bukser med normal høyde som stopper akkurat der jeg er bredest, og holder da inne magen. Og så putter jeg en genser oppi. Anonymkode: 16749...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #25 Del Skrevet 30. september 2020 Har flat mage, men fettet sitter i hovedsak på hofter, lår og rumpe. Har små pupper og generelt veldig slank overkropp. Ofte opp til 2 str forskjell på over- og underkropp. Det er helt normalt, og det er den sunneste kroppsfasongen, faktisk. Fett på hofter og underkropp er mye mindre farlig enn fett på bryst/mage/overkropp. Anonymkode: 381db...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #26 Del Skrevet 30. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har flat mage, men fettet sitter i hovedsak på hofter, lår og rumpe. Har små pupper og generelt veldig slank overkropp. Ofte opp til 2 str forskjell på over- og underkropp. Det er helt normalt, og det er den sunneste kroppsfasongen, faktisk. Fett på hofter og underkropp er mye mindre farlig enn fett på bryst/mage/overkropp. Anonymkode: 381db...d80 Da har du ikke samme fasong som oss andre, hvor fettet sitter på mage og hofte. Anonymkode: 4a6bd...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #27 Del Skrevet 30. september 2020 Vil helt klart anbefale levis bukser, de sitter veldig flatterende på. I tillegg er det knapper på smekken og ikke glidelås (glidelås gjør at magen ser «større» ut og knapper motsatt) Anonymkode: 4153b...b42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #28 Del Skrevet 2. oktober 2020 Hos meg sitter fettet på magen og puppene, slik at jeg ikke kan gå med skjorter fordi knappene spriker. Og har en stor valk på magen. Bein og rumpe er jeg fornøyd med, de er formfulle på en velproporsjonert måte. Har BMI på 25 nå, men skal ned til 19 igjen. Da er magen flat og puppene små, men velformede. Anonymkode: dff94...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #29 Del Skrevet 2. oktober 2020 Fettet sitter mest på beina, hater de tunge beina ! Anonymkode: 33ada...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #30 Del Skrevet 2. oktober 2020 På 28.9.2020 den 17.41, AnonymBruker skrev: Er der fettet havner når man ikke trener styrke. Trener man styrke, selv om man spiser for mye, så vil fettet legge seg mer jevnt på kroppen og man vil ha bedre figur, selv om man er lubben eller overvektig. Selv om man er slank, så vil rumpa henge mer og man vil ha en dårligere formet kropp enn om man trente styrke. Anonymkode: 5cf85...2d6 Jeg trener styre og har uansett mage under navlen så fort jeg spiser noe som helst. Det finnes ikke trening nok i verden til å endre det. Styrketrening har gjort det bedre men genene og de 5 barnefødslene vil gjøre at jeg alltid har en liten «pose» under navlen etter frokost og ut dagen. Jeg har synlige muskler ut over det og har akseptert at sånn er det bare. Anonymkode: 23a13...76b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #31 Del Skrevet 6. oktober 2020 Har ikke dette problemet selv, men har et par venninner som har noe som ligner kroppsformen dere beskriver. "Kraftig" overkropp (hun ene kaller det for "tønneform" selv). Men lange, flotte bein som jeg er så dødsens misunnelig på. Jeg har slank og definert overkropp, men til gjengjeld kortere og kraftigere/rette bein (jeg kaller dem "tømmerstokkene"). Skulle så inderlig gjerne hatt beina deres! Er det kanskje vanlig at det er sånn? Er så klart noen som er velsignet med flott topp og bunn, men nå snakker jeg om oss dødelige 😅 Anonymkode: ead3e...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå