Gå til innhold

160 cm og 57 kg, tynn eller tjukk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 156 cm, og på 56 kilo var jeg utrent og så skrapa ut, så her er vi rett og slett veldig forskjellige bygd. Har fra naturens side høy muskelmasse og er ikke spebygd. Nå er jeg 62 kilo. Er godt trent, har synlige muskler og bruker xs/s i klær.  Jeg løper fort, løfter tungt, hopper høyt og har en kropp som fungerer veldig godt.

Vekt er et tall som sier lite om man er tjukk eller tynn. Vekt er et problem først den dagen kroppen din ikke greier det du vil gjøre med den. 

Slutt å sammenligne deg selv med andre. 

Anonymkode: af85f...a78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 156 cm, og på 56 kilo var jeg utrent og så skrapa ut, så her er vi rett og slett veldig forskjellige bygd. Har fra naturens side høy muskelmasse og er ikke spebygd. Nå er jeg 62 kilo. Er godt trent, har synlige muskler og bruker xs/s i klær.  Jeg løper fort, løfter tungt, hopper høyt og har en kropp som fungerer veldig godt.

Vekt er et tall som sier lite om man er tjukk eller tynn. Vekt er et problem først den dagen kroppen din ikke greier det du vil gjøre med den. 

Slutt å sammenligne deg selv med andre. 

Anonymkode: af85f...a78

Du så neppe "skrapa" ut. I så fall sammenligner du deg med feite personer.

Anonymkode: d433e...34f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier ca 59 kilo og er 160 cm. Slanker meg, men synes jeg ser finest ut med lavere vekt pga kroppssammensetning.. 52 er matchvekt. Iflg bmi kalkulator bør man visst ikke veie under det med den høyda🙂 selv om jeg vet jeg kunne veid 48 og vært normalvektig. 

Anonymkode: ce76b...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv 160 og veier 59 kg. 
Jeg bruker str S. 
Blir kalt slank og tynn.
Har normale former og en helt ok kropp.
Personlig trives jeg bedre litt tynnere, men det er fordi det er det jeg er vant til. Folk kommenterer at jeg er finere i denne vekten enn da jeg veide ca 50 kg.

Anonymkode: 7acb0...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164 og 62kg.

jeg er beinrangel, får vondt av å sitte for lenge på ræva pga halebeinet. Kragebein og skulderblad stikker jo ut 😏 

Det er et godt eksempel på hvor forskjellige kropper er bygd. 

Anonymkode: 7bc95...8a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 164 og 62kg.

jeg er beinrangel, får vondt av å sitte for lenge på ræva pga halebeinet. Kragebein og skulderblad stikker jo ut 😏 

Det er et godt eksempel på hvor forskjellige kropper er bygd. 

Anonymkode: 7bc95...8a6

Det tviler jeg på at du er. jeg er 164, veier 56 kg, vil helst veie 54-55, da trives jeg best. Jeg er relativt muskuløs etter mange år med trening, ikke er jeg spesielt spedbygd heller. Mulig du trives på en høyere vekt, greit det, men beinrangel kan du umulig være. Skulle gjerne sett et bilde av deg.

Anonymkode: d433e...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vet ingenting om beinbygningen din. Helt vanlig slank, kun sett ut fra høyde og vekt, vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...