Gjest EmKay Skrevet 29. september 2020 #21 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg er ganske tynn på den vekten, vi er like høy. Jeg har litt kraftig benbygning, og har nok en del over snittet i muskelmasse. Liker meg best rundt 60kg, under det mister jeg alt av former og synes selv jeg blir for tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #22 Del Skrevet 29. september 2020 Synes det høres veldig fint ut Anonymkode: 0dc3e...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 29. september 2020 #23 Del Skrevet 29. september 2020 (endret) På 27.9.2020 den 10.12, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke tynn, men heller ikke tjukk. Jeg hadde følt meg tjukk personlig med den vekten, men ikke tenkt at en annen var det (høyere krav til meg selv). Vil si at du er... normal. Semi-slank. Hvis du driver mye med vektløfting og har lav fettprosent kan det he de du er slank, uten semi. Anonymkode: 27d92...5ca Jeg går sjelden inn på slike tråder om vekt og utseende, fordi det er så destruktivt. Og du er et bevis på det. Dette svaret er så ødeleggende for mange som sliter med vekt og selvbilde. "Du er * absolutt * ikke tynn" "Jeg hadde følt meg tjukk" osv Du har åpenbart et problem om du ville følt deg tjukk når du like åpenbart ikke er det! Slutt å overfør dine problemer på andre. Hold deg heller unna slike tråder! Og det gjelder dere andre som svarer i samme gate også. Og du Ts bør virkelig ikke legge ut slike innlegg. Fordi du får svar fra de med spiseforstyrrelser bla. De er *ikke* objektive. Endret 29. september 2020 av SoWhat? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #24 Del Skrevet 29. september 2020 På 27.9.2020 den 11.53, AnonymBruker skrev: Medium, tipper jeg at du bruker? Altså er du slank, verken tynn eller tjukk. Anonymkode: fb47f...4b2 Er like høy som TS og hadde samme vekt som TS for en stund siden og jeg brukte str S, og det bruker jeg i dag og, både S og XS. Anonymkode: 35dfb...796 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #25 Del Skrevet 29. september 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så kroppsform ha litt å se i hvordan vekt ser ut på en kropp. Men jeg tviler sterkt på du kan være for stor. Normal. Anonymkode: 25c68...250 Kroppsfasong og fettfordeling har litt å si, men feit/stor er man uansett ikke med den vekten TS har. Anonymkode: 35dfb...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #26 Del Skrevet 29. september 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig dumt at så mange skriver "iallefall ikke tynn" og lignende. Jeg veier mer enn deg og bruker bare xs/s. Vekt trenger ikke si noe om hvordan man ser ut. Her er en del bilder av folk med diverse vekt. Folk som veier 60 kan være slankere enn folk som veier 50. https://www.insider.com/photos-women-look-different-same-weight-2018-3 Anonymkode: 8fb17...424 Dette syns jeg heller ikke er greit å påstå. Veier man så lite ser man uansett ikke stor ut. Punktum. Med slike innlegg som dette kan folk som veier lite (og kanskje noen har et forvrengt syn på kropp) hevde at de ser større/stor ut med en lav vekt. Har man en lav vekt så ser man ikke frodig ut. Anonymkode: 35dfb...796 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #27 Del Skrevet 29. september 2020 Helt normal, ville jeg tenkt. Verken spesielt tynn eller tykk. Er selv 166 og veier 50 kg. Vil si jeg er ganske tynn. Anonymkode: bb977...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #28 Del Skrevet 29. september 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kroppsfasong og fettfordeling har litt å si, men feit/stor er man uansett ikke med den vekten TS har. Anonymkode: 35dfb...796 Jo selsagt kan man være feit med den vekten hvis man har liten muskelmasse.. Anonymkode: e4d4d...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #29 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg har den vekten og blir sett på som tynn. Har høy andel muskelmasse og lite kroppsfett. Legen mener jeg er mer enn tynn nok og sier jeg ikke har noe å gå på. Anonymkode: 3188f...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #30 Del Skrevet 29. september 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo selsagt kan man være feit med den vekten hvis man har liten muskelmasse.. Anonymkode: e4d4d...d32 Nei, ingen kam være feit med den vekten. Man er normalvektig. Anonymkode: 3188f...32e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #31 Del Skrevet 29. september 2020 Det må da være helt flott. Jeg har pleid å være 161/162 og mellom 55-60 kilo. Når jeg lå under 54 så jeg ganske skrapa ut. Har alltid vært jevnt sterk i kroppen og da jeg jobbet med mye svært fysisk tungt arbeid, kunne jeg godt være 63 kilo, når sesongen var over og fortsatt se slank ut og bruke de samme størrelsene i klær. Anonymkode: 10a1e...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #32 Del Skrevet 30. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo selsagt kan man være feit med den vekten hvis man har liten muskelmasse.. Anonymkode: e4d4d...d32 Selvsagt kan man være feil med en lav vekt? Nei, det kan man ikke, hvordan kan du hevde noe så dumt? Anonymkode: 35dfb...796 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 30. september 2020 #33 Del Skrevet 30. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo selsagt kan man være feit med den vekten hvis man har liten muskelmasse.. Anonymkode: e4d4d...d32 Nei! Man er ikke feit når man er 160 cm høy og veier 57 kg! Er man 160 cm høy og veier mellom 55 og 65 kg vil jeg si at man er normal/slank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #34 Del Skrevet 30. september 2020 Det kommer an på hvordan vekten er fordelt. Jeg er 167 og veier 54 kg. Jeg er slank og kunne godt hatt noen ekstra kilo. Anonymkode: 59aa5...6cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #35 Del Skrevet 30. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Utrolig dumt at så mange skriver "iallefall ikke tynn" og lignende. Jeg veier mer enn deg og bruker bare xs/s. Vekt trenger ikke si noe om hvordan man ser ut. Her er en del bilder av folk med diverse vekt. Folk som veier 60 kan være slankere enn folk som veier 50. https://www.insider.com/photos-women-look-different-same-weight-2018-3 Anonymkode: 8fb17...424 Dette er jo fitnessjenter. De fleste har et utgangspunkt som til det til venstre, og da kan du jo se. I tillegg er ikke høyden oppført. Anonymkode: 2469c...3a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #36 Del Skrevet 30. september 2020 Definitivt ikke tjukk. Definisjonen av tynn er jo vanskelig. Noen vil kanskje se tynne ut med den vekten, men det avhenger av kroppssammensetning. Anonymkode: 303c4...8c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #37 Del Skrevet 30. september 2020 Er 160 selv, veide i 20 årene 52 kilo, da haaaaatet jeg kroppen min intenst, fikk tidlig former og syns jeg var feit og stygg Nå er jeg snart 40 veier 66 og føler meg så mye bedre med kroppen min. Når jeg ser på bilder av meg selv som ung kan jeg ikke forstå hvorfor jeg var så missfornøyd.. Uansett så sitter det mest i hodet, hvordan man føler seg med kroppen sin. Anonymkode: b1be2...f88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #38 Del Skrevet 30. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo fitnessjenter. De fleste har et utgangspunkt som til det til venstre, og da kan du jo se. I tillegg er ikke høyden oppført. Anonymkode: 2469c...3a3 Selvbildet er en rar ting.. Syns alle disse jentene så mye bedre ut før all den treningen! Anonymkode: b1be2...f88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #39 Del Skrevet 30. september 2020 Jeg er ca 163 og veier nesten 20 kg mer enn deg ts. Og jeg er såklart ikke slank, men jeg ser heller ikke på meg som feit selv om vekta skulle tilsi det, og vet andre blir oppriktig overraska når jeg sier hva jeg veier. Jeg tror jeg er veldig heldig med hvor fettet legger seg, jeg har naturlig veldig stor rumpe og lår, og overkroppen min ser skikkelig beinete ut når jeg har normal bmi. Tror likevel ikke jeg har godt av å være så tung, så skal ned litt, men utseendemessig ser jeg bare litt fyldig ut. Men det er usannsynlig at du er noe annet enn slank/normal på 57. Anonymkode: 33816...eca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 30. september 2020 #40 Del Skrevet 30. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Definitivt ikke tjukk. Definisjonen av tynn er jo vanskelig. Noen vil kanskje se tynne ut med den vekten, men det avhenger av kroppssammensetning. Anonymkode: 303c4...8c8 Men er det egentlig et mål i seg selv å være tynn? Normal/slank eller noen kilo ekstra er helt ok. Jeg er i slutten av 40-årene og vet at jeg veier for mye. Er 183 cm høy og burde derfor egentlig gå ned 20-30 kg om jeg skal følge skjema. Selv er jeg mer enn fornøyd om jeg klarer å holde meg under 100kg. Skal visst egentlig veie 83 kg, men om jeg klarer å holde meg på 90-95kg er det helt i orden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå