Gå til innhold

Hun spurte om jeg betaler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matchet på Tinder med ei dame på 52 som ikke bor så langt unna meg, og må si at hun ser rålekker ut. Jeg er selv i 20-årene.

Etter litt frem og tilbake spør jeg henne hva hun ser etter, og hun sier vet ikke. Jeg spurte henne direkte om hun var interessert i sextreff. Flere timer senere svarer hun: ok, betaler du?

Ble litt sjokka, for kvinnen ser ikke ut som ei eskorte eller noe. Hva skal jeg svare henne på det?

Anonymkode: a136b...d55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Selvfølgelig ikke, jeg har da mer respekt for kvinner enn å redusere de til en vare som kan kjøpes»

Anonymkode: 19135...26d

• Liker 18
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Matchet på Tinder med ei dame på 52 som ikke bor så langt unna meg, og må si at hun ser rålekker ut. Jeg er selv i 20-årene.

Etter litt frem og tilbake spør jeg henne hva hun ser etter, og hun sier vet ikke. Jeg spurte henne direkte om hun var interessert i sextreff. Flere timer senere svarer hun: ok, betaler du?

Ble litt sjokka, for kvinnen ser ikke ut som ei eskorte eller noe. Hva skal jeg svare henne på det?

Hun ville kanskje teste deg siden du var så rask å nevne sex...

Anonymkode: f96ae...d5e

• Liker 7
Skrevet

Hvordan ser eskorter ut? ser de ikke ut som normale mennesker? 

Og du sier seff nei, om du ikke gjør det. 

Anonymkode: 1ebc5...e20

• Liker 2
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Selvfølgelig ikke, jeg har da mer respekt for kvinner enn å redusere de til en vare som kan kjøpes»

Hun har jo allerede redusert seg selv som en vare som kan kjøpes . 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Supert. 👍

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan ser eskorter ut? ser de ikke ut som normale mennesker? 

Og du sier seff nei, om du ikke gjør det. 

Anonymkode: 1ebc5...e20

Tja, hun har jo helt normale bilder uten eksponering og vanlig profiltekst. Altså, ser helt normal ut. Derfor jeg ble sjokka da hun spurte om jeg betaler for sex.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Supert. 👍

Tja, hun har jo helt normale bilder uten eksponering og vanlig profiltekst. Altså, ser helt normal ut. Derfor jeg ble sjokka da hun spurte om jeg betaler for sex.

Og hun ble sikkert sjokka over at du spurte rett ut om sextreff.

Jeg ville kunne sagt noe liknende selv, i denne situasjonen. For å få fram hvor kjipt det føles å bli redusert til et ‘knulleobjekt’.

Anonymkode: 30332...f90

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nuvel. Å spørre om sextreff og gjøre kvinner til knulledokker er ikke akkurat noe bedre.

Jeg kunne fint slengt ut samme kommentar som denne kvinnen. Ser jeg ut som en hore, liksom? 

Anonymkode: 269a6...f8d

• Liker 11
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor lenge varte "litt frem og tilbake" og hva gikk det ut på?

Anonymkode: d6ea3...86b

• Liker 1
Skrevet

Sånn går det når smågutta ikke tar signaler.

Anonymkode: 1a520...275

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil aldri betale noen for å ha sex med meg. Skal jeg ha sex med noen så skal det være fordi de har lyst til det, ikke fordi jeg betaler.

I utgangspunktet bør svaret her være nei, men du er i 20-årene og hun i 50-årene. Siden hun spør om du betaler, kan du jo sende spørsmålet i retur. Betaler hun? Er litt nysgjerrig på hva hun ville svart 😉 

• Liker 2
Skrevet

Nå er det vel du som har tatt det første skritte ut i det uanstendige så du har vel ikke mye med å bli sjokkert når du får svar på tiltale?

Anonymkode: 1d2a0...a35

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg svare henne på det?

Du skal svare at du ikke kjøper andres kropp, og ikke begår lovbrudd.

Alternativt lar du  være å svare og blokkerer og rapporterer (dersom dette er mulig på Tinder).

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Så ei kjerring i 50-årene matcher med unge gutter og forventer et forhold??

Anonymkode: 5b223...9d2

• Liker 2
Skrevet

Hmmm, høres spennende ut da. Syntes du skal spørre hva hun tilbyr og hva det koster ☺️

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ei kjerring i 50-årene matcher med unge gutter og forventer et forhold??

Anonymkode: 5b223...9d2

Nei men de forventer nok normal høflighet. 

Anonymkode: b6bab...d8c

• Liker 3
Skrevet

Så nå er det jeg som er fæl fordi jeg spurte om hun var interessert i sextreff, men ikke hun som tilbyr å selge kroppen sin? Kvinnelogikk.

Oppdatering:

Jeg spurte hvor mye hun skulle ha. Hun svarte hvor mye jeg synes hun er verdt. På spøk sa jeg: hvertfall hundre tusen. Etter det sa hun det var gratis for meg, og inviterte meg til å komme senere i kveld.

Fikk dårlig smak av dette så jeg takket nei.

Takk for meg!

TS.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så nå er det jeg som er fæl fordi jeg spurte om hun var interessert i sextreff, men ikke hun som tilbyr å selge kroppen sin? Kvinnelogikk.

Oppdatering:

Jeg spurte hvor mye hun skulle ha. Hun svarte hvor mye jeg synes hun er verdt. På spøk sa jeg: hvertfall hundre tusen. Etter det sa hun det var gratis for meg, og inviterte meg til å komme senere i kveld.

Fikk dårlig smak av dette så jeg takket nei.

Takk for meg!

TS.

Dette er iallefall ikke din feil. Har opplevd selv at damer har spurt/spøkt om dette selv for å sjekke stemninga.. Er en del utspekulerte damer der ute som kunne tenkt seg både tilfeldig sex og få betalt for det. Takk aldri ja til sånne forespørsler. 

Anonymkode: 6e379...e28

• Liker 1
Skrevet

Ei gammel hore på 52 ville jeg holdt meg langt unna. Husk at hun er prostituert, det florerer med kjønnssykdommer blant disse.

Anonymkode: 14d58...eb2

• Liker 1
Skrevet
På 27.9.2020 den 11.01, AnonymBruker skrev:

Jeg ville kunne sagt noe liknende selv, i denne situasjonen. For å få fram hvor kjipt det føles å bli redusert til et ‘knulleobjekt’.

Anonymkode: 30332...f90

Når det er en mann i 20-årene og en dame på over 50, ligger det vel gjerne i kortene at det ikke blir bryllup og baby? 🤔

Anonymkode: 683a3...28b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...