Gå til innhold

Hvordan begynner dere å skrive oppgaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan begynner dere å skrive oppgaver,?

Dirkte på word, eller i kladdebok for hånd?

Anonymkode: fb1f2...a8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hva slags oppgave det er?..

Anonymkode: cd66b...c32

• Liker 1
Skrevet

Fra oppgaveteksten blir utdelt til jeg har tenkt meg frem til hvordan jeg skal angripe problemstillingen noterer jeg litt overalt, egentlig. På telefonen, på tilfeldige papirbiter som ligger henslengt osv... Litt avhengig av hva som er tilgjengelig der og da. Bruker som regel en dag på tankeprosesser og idémyldring med meg selv, men når jeg så setter meg ned for å skrive går alt rett i word. Så lenge jeg har fått på plass den første setningen går resten av seg selv, så fyller jeg inn notatene der det passer.

Anonymkode: a97a3...638

• Liker 1
Skrevet

Synes ofte det er greit og notere og sortere tanker i en kladdebok. Men selve oppgaveteksten skriver jeg alltid i Word. 

Anonymkode: 72190...05d

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ofte det er greit og notere og sortere tanker i en kladdebok. Men selve oppgaveteksten skriver jeg alltid i Word. 

Anonymkode: 72190...05d

Tenkte å skrive for hånd først, og så ta word.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra oppgaveteksten blir utdelt til jeg har tenkt meg frem til hvordan jeg skal angripe problemstillingen noterer jeg litt overalt, egentlig. På telefonen, på tilfeldige papirbiter som ligger henslengt osv... Litt avhengig av hva som er tilgjengelig der og da. Bruker som regel en dag på tankeprosesser og idémyldring med meg selv, men når jeg så setter meg ned for å skrive går alt rett i word. Så lenge jeg har fått på plass den første setningen går resten av seg selv, så fyller jeg inn notatene der det passer.

Anonymkode: a97a3...638

Det høres så flott ut å kunne skrive slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...