AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Hvordan begynner dere å skrive oppgaver,? Dirkte på word, eller i kladdebok for hånd? Anonymkode: fb1f2...a8a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Det kommer helt an på hva slags oppgave det er?.. Anonymkode: cd66b...c32 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #3 Skrevet 27. september 2020 Fra oppgaveteksten blir utdelt til jeg har tenkt meg frem til hvordan jeg skal angripe problemstillingen noterer jeg litt overalt, egentlig. På telefonen, på tilfeldige papirbiter som ligger henslengt osv... Litt avhengig av hva som er tilgjengelig der og da. Bruker som regel en dag på tankeprosesser og idémyldring med meg selv, men når jeg så setter meg ned for å skrive går alt rett i word. Så lenge jeg har fått på plass den første setningen går resten av seg selv, så fyller jeg inn notatene der det passer. Anonymkode: a97a3...638 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #4 Skrevet 27. september 2020 Synes ofte det er greit og notere og sortere tanker i en kladdebok. Men selve oppgaveteksten skriver jeg alltid i Word. Anonymkode: 72190...05d 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #5 Skrevet 27. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ofte det er greit og notere og sortere tanker i en kladdebok. Men selve oppgaveteksten skriver jeg alltid i Word. Anonymkode: 72190...05d Tenkte å skrive for hånd først, og så ta word. Anonymkode: fb1f2...a8a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #6 Skrevet 27. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra oppgaveteksten blir utdelt til jeg har tenkt meg frem til hvordan jeg skal angripe problemstillingen noterer jeg litt overalt, egentlig. På telefonen, på tilfeldige papirbiter som ligger henslengt osv... Litt avhengig av hva som er tilgjengelig der og da. Bruker som regel en dag på tankeprosesser og idémyldring med meg selv, men når jeg så setter meg ned for å skrive går alt rett i word. Så lenge jeg har fått på plass den første setningen går resten av seg selv, så fyller jeg inn notatene der det passer. Anonymkode: a97a3...638 Det høres så flott ut å kunne skrive slik. Anonymkode: fb1f2...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå