Gå til innhold

Uke 7: kvalm og sulten om hverandre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt sjokkert over å lese om alle som ikke merker noe til graviditeten i første trimester.

Jeg våkner kvalm omtrent hver morgen.

Når oppkast følelsen gir seg har jeg en mild kvalmefølelse hele dagen, rar smak i munnen og tenker ofte på mango,som jeg vil spy av. Besatt av at mango er utrolig frastøtende, som er helt sykt, for jeg elsket mango.

Når verste kvalmen har gitt seg blir jeg innmari sulten. Spiser som en hest. 

Hvorpå igjen det i neste runde går over til kvalme.

Er det noen som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: 35b86...a35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt likt her og jeg klarer ikke slutte å tenke på hvor kvalmende smeltet ost er🤢 

Alltid sulten og stadig småkvalm og ekstremt trøtt etter kl 12 på dagen. 

Men i mitt forrige svangerskap så merket jeg ingenting før jeg fikk rier og skulle føde. Da hadde jeg jo mulighet til å spise, sove, slappe av når jeg ville fordi jeg ikke hadde barn fra før. Mens nå er det opp og kjøre full rulle fra 05.30 - 18.30 hver dag, så det tar ekstra på nå i første trimester. 

Heldigvis sies det at det blir bedre i andre trimester 😊

Anonymkode: 32df4...e12

Skrevet

Jeg hadde det sånn med egg og havregryn som jeg ofte spiste til frokost før jeg ble gravid. Var heldigvis ikke så ille de første ukene Og kvalmen variert fra dag til dag.

Var mye verre med energien. Hadde ikke sjans til å gjøre noe som helst mange av dagene. Ble sliten bare av en kjøretur til butikken hvor mannen kjørte .:: 

Anonymkode: 155ae...325

Skrevet

Kjenner meg igjen. Det blir bedre! Her forsvant kvalmen etter uke 12.

Anonymkode: c3451...0bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...