Gå til innhold

Vil få Facebook profil...... Men!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker ikke Facebook for å legge til venner og familie, men for å kunne følge faglige grupper, foreninger og andre sider av interesse. Noen av disse gruppene får man jo ikke tilgang til uten å ha en konto.

Ønsker ikke å opprette konto i eget navn, da jeg pinlig nok ikke har så mange å legge til heller. Er kun interresert i å følge grupper for faglig påfyll.

Har messenger, så kan ikke legge til mitt eget mobilnummer eller mail, da får jeg beskjed om at nummer/epost allerede er registrert, og da får jeg ikke laget profil.

Kan jeg opprette en anonym epost og konto med et fiktivt navn?

Anonymkode: e1fc8...629

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er ulovlig å utgi seg for å være noen man ikke er. 

Hva er problemet med å opprette i eget navn? De færreste av oss har mange hundre venner på facebook. De aller fleste har kun sine nærmeste venner og familie der uansett :)

Skrevet

Lag i ditt eget og ha skjult konto. Da kan ingen søke deg opp eller se deg med mindre du legger til de som venn.

Eller du kan lage i ditt eget navn og så bytte navn når kontoen er oppe og går. Jeg ser flere som har stokket om på navnet sitt eller bare har kallenavn.

Anonymkode: 0d24a...76c

Skrevet

Bertheussen hadde vel fire stk i falskt navn, som hun også var villig til å låne vekk. Spør henne om tips? :) 

Anonymkode: 6e90e...d3b

• Liker 2
Skrevet

Fungerer helt fint å lage face e-Mail, og så lage fake face konto med det navnet du ønsker. 

som en sier over her, det er ulovlig å utgi seg for å være en annen person, men tviler på at du kommer til å late som du er en helt annen person og bygge profilen på det med et bilde fra Google. du skal jo ikke drive med identitet forfalskning. Du skal jo bare lage en annen profil du bruker på andre ting. Du kan jo fortsatt bruke for eksempel fornavnet ditt (eller et annet) og bare sette en bokstav på etternavn.

Anonymkode: f1b37...96e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...