Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2002 #1 Skrevet 20. september 2002 Hei! Jeg har noen dumme spørsmål jeg lurte på om noen kunne hjulpet meg med! Jeg lurer på om jeg er gravid, tenker på det hele tiden, men jeg kan ikke ta test enda, for jeg trur det er for tidlig. Dessuten vil jeg se om jeg er helt på vidda først... Begynnte på p- piller igjen etter en lang pause 28.08. Gikk på de en uke, og sluttet (kastet opp av de) Så gikk det en uke igjen, og jeg begynnte på mini piller. Fikk jo mensen igjen en uke etter jeg sluttet på p- pillene. Lurer på om jeg kan ha blitt gravid i mellomtiden? Kommer mensen uansett om man slutter på p- piller, selvom man er gravid`?? Nå er jeg så rar i kroppen, er kjempe trøtt hele tiden, har litt brun utflod, blir veldig fort lei meg, og gråter ofte (noe som jeg ikke gjør veldig ofte ellers...) HAr vondt i magen, nederst. Løs og hard i magen om hverandre. Er det MULIGHET i det hele tatt at jeg kan være gravid? Eller er det bare bi virkninger av mini pillene trur dere? skal ha mensen igjen om ca 2 uker... Vet sjansene ikke er store for at jeg er det, men jeg måtte bare spørre noen her, og kanskje få noen svar. Håper dere ikke syntes jeg er altor dum... Hvor fort merker man eventuelle graviditets tegn? Takk for at du tok deg tid til å lese alt her! Klem!!!!
Amber Skrevet 20. september 2002 #2 Skrevet 20. september 2002 Det er jo litt vanskelig å si da! Du kan ha blitt gravid, ja. Men det kan og være bivirkninger av pillen. Du må nok ta en test, men vent til mensen uteblir, ellers er den ikke pålitelig!!
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2002 #3 Skrevet 20. september 2002 Tusen takk for svar!!! Jeg får vel bare vente å se kanskje... hvis det ikk er noen som har noen andre meninger??
Juli-79 Skrevet 20. september 2002 #4 Skrevet 20. september 2002 Dersom man er gravid kommer nok ikke mensen. Ville bare avventet det hele jeg og evt. tatt en test etter forventet mens (dersom den ikke kommer når forventet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå