AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #1 Skrevet 26. september 2020 Sønnen til en barndomsvenninne av meg fyller år og jeg skal kjøpe en liten gave til han. Problemet er at jeg ikke helt vet hva han har og ikke har... bortsett fra klær... han har myyye klær. Forslag til hva jeg kan kjøpe? en leke? noe praktisk? Jeg og venninna mi har som sagt vært venner i mange år, men året før hun fikk barn dreiv vi litt fra hverandre.. men NÅ er alt tipp topp igjen. Jeg ga henne heller ingen oppmerksomhet da hun ble mamma, så føler jeg skylder henne det litt. Anonymkode: 63467...306
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #2 Skrevet 26. september 2020 Alle mulige biler og baller i alle slags farger og fasonger (husk å ta hensyn til at barnet kan putte biler i munnen og at dimensjoner dermed må passe alder sånn at han ikke blir kvalt). Ellers liker de vel ofte leker som spiller melodier. Det finnes egen del i lekebutikken for den aldersgruppen men biler og baller og musikk er vel en vinner jevnt over mer eller mindre. Gåbil er jo også kjekt. Anonymkode: b07a8...cbd 1
Ginny Skrevet 26. september 2020 #3 Skrevet 26. september 2020 Du kan kjøpe nesten hva som helst, papiret og eska er morsomst 😛
Strikkagenser Skrevet 26. september 2020 #4 Skrevet 26. september 2020 Duplo, biler, dukker, puslespill, gavekort på skobutikk, 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #5 Skrevet 26. september 2020 Gavekort på skoringen er forresten en fin ting, barnets første sko er rett rundt hjørnet og de er rundt 1000kr. Anonymkode: b07a8...cbd 1
lillehavfruen Skrevet 26. september 2020 #6 Skrevet 26. september 2020 Pekebøker/bildebøker med tykke sider. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #7 Skrevet 27. september 2020 Denne fikk min til 1 års dagen og den var kjempepopulær! Anonymkode: d6d05...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå