Gå til innhold

Mulig å tjene penger på insta? Eller er det bare å bli sponset med produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å lage min engen insta for voksne kvinner med gode råd og tips, jeg har lang erfaring og stor kunnskap innenfor feltet jeg tenker å presentere. Men er det mulig tjene noen penger på det?

Anonymkode: dcb31...570

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir du bare sponset med produkter går du ihvertfall i minus, for du må sette av penger til skatt om du beholder produktene.

Skrevet

Du kan få betalt for reklame, det er mye enklere og smartere enn å bli sponset med produkter hvor du må skatte og styre med selvangivelse. 

Blir du stor nok kan du få et management (dvs reklamebyrå) til å ordne alle reklamesvtalene dine for deg og skreddersy avtaler med produkter som passer til din konto. 

Anonymkode: dd727...580

Skrevet

Du må opparbeide deg en følgerskare (kundemasse) før du blir attraktiv for å front produkter for andre. Det vil si at det kan ta en god del tid før du klarer å tjene noe penger. Dessuten er det jo avgjørende om de du tenker er dine kunder (voksne kvinner) er på insta. 

Anonymkode: b737a...fe0

Skrevet

Insta er dessverre et felt der de som er store allerede er der ute. Det skal mye til for at får bygd deg opp uten å måtte skape masse falskt engasjement enten ved å betale for det, følge for å få følgere, like for å få likes osv. Algoritmene er helt latterlige og du vil trolig bli demotivert av hele greia. 

på tiktok er det mer boost, kan anbefale å vurdere det og evnt linke mot insta slik at du kanskje får følgere som oppdager deg på tiktok. 

Anonymkode: f8ce0...fb1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...