Gå til innhold

Denne koronaen er noe dritt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 9 år har gledet seg sånn til at jeg skal se på henne spille fotballkamp på mandag. Jeg har ikke fått sett på så mye da jeg har vært på jobb. Men, nå har jeg altså blitt forkjøla... regner med det er strengt forbudt å se på kamp da? 

Kjenner at dette med forkjølelse er nesten verre en korona.

Anonymkode: ed7ae...9f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo litt dette da, er det kamp ute kan du jo se på? Her spilles alle kampene ute.

hold god avstand og bruk munnbind.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Muligheter for å få teste deg i morgen? Er den negativ til mandag, så er det jo bare å dra(med avstand til folk). Men jeg tenker jo i utgangspunktet at så lenge det bare er litt hoste og snørr, ikke feber eller andre korona-tegn, så skal det gå fint. Du får bare stille deg med god avstand til andre, og oppføre deg som om du er smittet. Ja, det er noe dritt, her er det bhg-start, og hun har hatt 3 forkjølelser på 1 og en halv mnd. Vært like mye hjemme som i barnehagen. 

Edit: Med forbehold om utendørs kamp, er det innendørs ville jeg ikke dratt. 

Endret av lillehavfruen
Skrevet

Er enig i at koronaviruset er noe dritt. 

Men for å sette det i perspektiv, så er det mange som har mistet folk i nær familie til korona, så jeg tenker at å gå glipp av en fotballkamp ikke er helt krise? Husk at dette er forbigående. 

Anonymkode: 0d07a...2e5

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, Misanthropis skrev:

Spørs jo litt dette da, er det kamp ute kan du jo se på? Her spilles alle kampene ute.

hold god avstand og bruk munnbind.

Ja, det er ute. Er god plass til å holde flere meters avstand til andre. Ble litt usikker på om det er greit eller ikke?

TS

Skrevet
8 minutter siden, lillehavfruen skrev:

Muligheter for å få teste deg i morgen? Er den negativ til mandag, så er det jo bare å dra(med avstand til folk). Men jeg tenker jo i utgangspunktet at så lenge det bare er litt hoste og snørr, ikke feber eller andre korona-tegn, så skal det gå fint. Du får bare stille deg med god avstand til andre, og oppføre deg som om du er smittet. Ja, det er noe dritt, her er det bhg-start, og hun har hatt 3 forkjølelser på 1 og en halv mnd. Vært like mye hjemme som i barnehagen. 

Edit: Med forbehold om utendørs kamp, er det innendørs ville jeg ikke dratt. 

Jeg får desverre ikke testet meg i morgen. Er kun testing på hverdager her.

Er kamp ute med masse plass. Ble litt usikker på om det er ok eller ikke.

TS

Skrevet

Har du symptomer så er det viktig at du holder deg hjemme og borte fra folk. Du kan smitte andre selv om det er ute. 

Ja korona er noe dritt for oss alle. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Datteren min på 9 år har gledet seg sånn til at jeg skal se på henne spille fotballkamp på mandag. Jeg har ikke fått sett på så mye da jeg har vært på jobb. Men, nå har jeg altså blitt forkjøla... regner med det er strengt forbudt å se på kamp da? 

Kjenner at dette med forkjølelse er nesten verre en korona.

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er ute. Er god plass til å holde flere meters avstand til andre. Ble litt usikker på om det er greit eller ikke?

TS

alle influensa lignende symptomer gjelder, hold deg hjemme.

Anonymkode: cc3ee...59a

• Liker 1
Skrevet

Om du bruker munnbind smitter du jo ingen via luften, Det er jo hele poenget med munnbind. Det dunker best den veien. Og dere deler ikke kontaktflater  heller.
jeg tenker på alle de som her hadde holdt seg hjemme, de hadde vel ikke latt barnet sitt spille kamp heller da?!

det er jo mye farligere det, enn P.M. du står med munnbind 10 meter unna folk.

så hold veldig god avstand, så hadde jeg dratt jeg. 

• Liker 2
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...