Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere extensions? Jeg er realistisk nok til å skjønne at det tynne håret mitt er genetisk, og det er ingenting jeg kan gjøre mtp piller/produkter for å få et tykkere hår. Men vurderer extenions som ser naturlige ut. Clip on eller tape feks. Noen som har prøvd det?

Anonymkode: 84bbf...7c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, bruker en remse med clip-on hver dag. Hater det pistrete håret mitt. Så klipser en smal remse i bakhodet, da ser håret i det minste litt fyldigere ut. Men ikke på sidene da. Jeg kan ikke bruke for bred remse pga lite hår på siden. Føler meg 10 ganger bedre med litt ekstra fylde i. Viser meg ikke ute uten hehe Kjøper clip-om sett med 3 remser ifra rapunzel. Hater det stygge tynne håret mitt.

Anonymkode: 8f4b5...2b7

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp, bruker en remse med clip-on hver dag. Hater det pistrete håret mitt. Så klipser en smal remse i bakhodet, da ser håret i det minste litt fyldigere ut. Men ikke på sidene da. Jeg kan ikke bruke for bred remse pga lite hår på siden. Føler meg 10 ganger bedre med litt ekstra fylde i. Viser meg ikke ute uten hehe Kjøper clip-om sett med 3 remser ifra rapunzel. Hater det stygge tynne håret mitt.

Genetisk her også, dessverre arvet jeg alle skavankene til foreldrene mine

Skrevet

Har hatt tynt hår hele livet. Etter at jeg oppdaget dette slipper jeg å tenke på at håret er tynt.

toppersbysharon.com

Det er som extensions med klips, bare at du fester det over håret ditt. Ikke under. Har forbedret  selvtilliten noe voldsomt. Plutselig har jeg drømmehåret. Og ingen har lagt merke til noe enda. 

Anonymkode: 42496...818

• Liker 1
Skrevet

Er det parykker? 

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt tynt hår hele livet. Etter at jeg oppdaget dette slipper jeg å tenke på at håret er tynt.

toppersbysharon.com

Det er som extensions med klips, bare at du fester det over håret ditt. Ikke under. Har forbedret  selvtilliten noe voldsomt. Plutselig har jeg drømmehåret. Og ingen har lagt merke til noe enda. 

Er det parykk? 

Anonymkode: b1223...d59

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det parykker? 

Er det parykk? 

Nei. Kalles hairtopper. Dekker et stort eller lite område av hodet alt etter hvor mye hår du trenger. Du blander det med ditt eget hår. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Kalles hairtopper. Dekker et stort eller lite område av hodet alt etter hvor mye hår du trenger. Du blander det med ditt eget hår. 

Det ser jo bare helt genialt ut! Vet du om norske nettsider som selger disse? Hvordan er det med toll? Og evnt retur om fargen ikke stemmer? 

Skrevet (endret)

Jeg har lekt med ulike lengder og typer extencions de siste 15 årene. 

I dag orker jeg ikke ha noe, men fikk en klipp som gir illusjon av tykkere hår (lob klipp) og gode hårprodukter som tykner og gir volum (shampoo, hårkur, leave in, tekstur spray eller skum, og saktvannspray) . Til finere anledninger lager jeg ulike typer bølger med rettetang som også bidrar til illusjon om tykkere hår. 

Drømmer du om langt hår og har god lengde selv er tape og kreatinpunkter hipp om happ, tape er lettere å sette inn, men vanskeligere å skjule. 

Har du kort og vil ha langt anbefaler jeg kreatinpunkter. Med tape blir eget hår dratt mer og jeg gikk ofte med hodepine rett og slett. 

Clip in er genialt og får du det klippet til å matche frisyren din så har du en kjapp og lekker måte leke med tykkelse og lengde på. 

Endret av Bonitapia
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ser jo bare helt genialt ut! Vet du om norske nettsider som selger disse? Hvordan er det med toll? Og evnt retur om fargen ikke stemmer? 

Det er genialt. De jeg har kjøpt av har brukt å skrive en mye lavere sum utenpå pakken, så det blir ikke så dyrt. 

Toppersbysharon blir ansett for å være det beste og mest realistiske du kan finne. Håret er av helt fantastisk kvalitet.

Jeg måtte returnere en gang pga feil farge. Det ble 500 kr å sende til USA + en restock fee. Husker ikke hva summen var. All info står på nettsiden. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er genialt. De jeg har kjøpt av har brukt å skrive en mye lavere sum utenpå pakken, så det blir ikke så dyrt. 

Toppersbysharon blir ansett for å være det beste og mest realistiske du kan finne. Håret er av helt fantastisk kvalitet.

Jeg måtte returnere en gang pga feil farge. Det ble 500 kr å sende til USA + en restock fee. Husker ikke hva summen var. All info står på nettsiden. 

Jeg skriver realistisk fordi håret er festet til silke, som ser ut som en ekte hodebunn.  

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dessverre  ikke funnet noen norske som selger med et sånt utvalg.

Skrevet
På 27.9.2020 den 6.25, AnonymBruker skrev:

Jeg har dessverre  ikke funnet noen norske som selger med et sånt utvalg.

Rapunzel of sweden har toppere :) Da betaler du ikke toll og de leverer i postkassen :)

Anonymkode: e569a...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...