Gå til innhold

Kjenner mindre liv i magen. Vanlig? (Tidlig)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 19. Begynte å kjenne spark i uke 18, og kjente mye sparking hver dag siden det. I går og i dag har jeg kjent mye mindre liv.. kun noen få spark. Bør jeg bekymre meg?

Anonymkode: 65bdf...518

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du bekymret bør du ta kontakt med legevakt, du er ikke langt nokk på vei til at føden tar deg inn for sjekk. 

Anonymkode: 3687d...527

• Liker 1
Skrevet

Så tidlig har de fortsatt veldig god plass, og kan snu seg og sparke sånn at du ikke kjenner det 😊 Hadde en sånn periode selv etter jeg hadde begynt å kjenne liv. 

Anonymkode: 9f207...3a5

Skrevet

Prøv å drikk et kaldt glass sukkerdrikke å kjenn etter😊 Men er uansett tidlig å de har god plass.

Anonymkode: cd7c4...6fc

Skrevet

Baby har fortsatt god plass der inne, så kan rett og slett vær den har snudd seg slik at du ikke kjenner sparkene. Vi kjenner mindre når det er feks mot ryggen. Hvor ligger morkaka di? Ligger den på fremre vegg vil den dempe mye bevegelsene. 

Så tidlig kjente ikke jeg heller liv hver dag. 

Men er du bekymret ta kontakt med legevakt, og gjerne overdriv slik de tar bekymringen din seriøst. 

• Liker 1
Skrevet

Fra uke 24 skal du kjenne daglig liv...evt uke 28 om du har morkake foran på magen.

Anonymkode: 79b94...f26

• Liker 3
Skrevet

Heilt normalt :)

Anonymkode: c8d30...8c6

Skrevet (endret)

.

Endret av Pillowtalk
Skrevet

Ja dette er normalt. Rundt de ukene du er nå kan det gå dager mellom når man kjenner noe. Babyen er ikke så stor at man merker alle bevegelser enda, samt at de kan finne på å snu seg sånn at de sparker inn mot rygg graden din. Da merker du ingenting.

• Liker 3
Skrevet

Helt normalt :) ville ikke bekymret meg! 

Anonymkode: e011b...034

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...