Cordelia Skrevet 26. september 2020 #1 Skrevet 26. september 2020 Vet ikke om dette er stedet jeg får svar, men jeg prøver: Er det noen stor forskjell på disse to merkene. Hvis jeg skal kjøpe meg ei passe solid allround stang til ta med på tur.
Mons Skrevet 26. september 2020 #2 Skrevet 26. september 2020 Du vil ikke merke noen vesentlige forskjeller mellom disse merkene når det gjelder funksjon. Jeg tror heller ikke kvaliteten er forskjellig. De billigste modellene bør unngås. I hvert fall hvis man fisker i saltvann.
Cordelia Skrevet 26. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2020 45 minutter siden, Mons skrev: Du vil ikke merke noen vesentlige forskjeller mellom disse merkene når det gjelder funksjon. Jeg tror heller ikke kvaliteten er forskjellig. De billigste modellene bør unngås. I hvert fall hvis man fisker i saltvann. Høres bra ut!Thanks!
Jegerikkeminskyld Skrevet 26. september 2020 #4 Skrevet 26. september 2020 Jeg har ikke prøvd Abu så mye, jeg har en Shimano stang. Har hatt den "halve livet", beste kastestang jeg har prøvd noen gang. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #5 Skrevet 26. september 2020 Abu-garcia har jo ikke vært bra siden 70-tallet. Shimano eller Penn spør du meg. Anonymkode: 2e04c...60e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå