AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #1 Skrevet 26. september 2020 Hei, er en voksen dame som har profil på Match. Jeg får mange besøk og likes, men lurer på en ting. Hvorfor er det så få menn som skriver noe. Jeg har en vanlig profil og forteller at jeg ønsker å møte en mann med humor og selvironi, ikke skryteprofil eller bilder. Har opplevd at menn besøker profilen gjentatte ganger men tar ikke kontakt. Noen menn som kan svare? Sikkert flere årsaker og lurer på om flere menn er sjenerte eller redd for avvisning. Anonymkode: a71ad...d55 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #2 Skrevet 26. september 2020 Du tar så klart kontakt du å? Anonymkode: d3c7f...6a6 7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #3 Skrevet 26. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, er en voksen dame som har profil på Match. Jeg får mange besøk og likes, men lurer på en ting. Hvorfor er det så få menn som skriver noe. Jeg har en vanlig profil og forteller at jeg ønsker å møte en mann med humor og selvironi, ikke skryteprofil eller bilder. Har opplevd at menn besøker profilen gjentatte ganger men tar ikke kontakt. Noen menn som kan svare? Sikkert flere årsaker og lurer på om flere menn er sjenerte eller redd for avvisning. Anonymkode: a71ad...d55 Det er nok fordi du ikke har bilder av deg selv. Anonymkode: 5d44a...0ac 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #4 Skrevet 26. september 2020 Ts her, ja jeg gjør det noen ganger. Men jeg er litt sjenert😅 Anonymkode: a71ad...d55
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #5 Skrevet 26. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er nok fordi du ikke har bilder av deg selv. Anonymkode: 5d44a...0ac Jeg har 2 bilder av ansiktet mitt, hvorfor så mange besøk da? Anonymkode: a71ad...d55
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #6 Skrevet 26. september 2020 Lurer på det samme! Hadde en mye besøkt profil, mange likes, men ingen skrev. Selv tok jeg initiativ og skrev flere ganger, men lite respons. Anonymkode: 9945e...4ff 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #7 Skrevet 26. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lurer på det samme! Hadde en mye besøkt profil, mange likes, men ingen skrev. Selv tok jeg initiativ og skrev flere ganger, men lite respons. Anonymkode: 9945e...4ff Ja, akkurat det jeg føler også. Derfor jeg gjerne skulle hatt svar fra menn her. Ts Anonymkode: a71ad...d55 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #8 Skrevet 26. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har 2 bilder av ansiktet mitt, hvorfor så mange besøk da? Anonymkode: a71ad...d55 I dag er det vanlig at man og har bilder av rumpa si. Dette er noe du bør vurdere da det kan tiltrekke mange flotte menn. Anonymkode: 5d44a...0ac 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #9 Skrevet 26. september 2020 rumpa med klær altså Anonymkode: 5d44a...0ac
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #10 Skrevet 26. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: I dag er det vanlig at man og har bilder av rumpa si. Dette er noe du bør vurdere da det kan tiltrekke mange flotte menn. Anonymkode: 5d44a...0ac 2 minutter siden, AnonymBruker said: rumpa med klær altså Anonymkode: 5d44a...0ac Er det så sikkert at det er de flotte mennene som blir tiltrukket av et rumpebilde? Jeg ville tro motsatt. Anonymkode: 27d60...4e3 15
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #11 Skrevet 26. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det så sikkert at det er de flotte mennene som blir tiltrukket av et rumpebilde? Jeg ville tro motsatt. Anonymkode: 27d60...4e3 Nei, det er ordentlige og flotte menn som tiltrekkes av rumper. Kan ts poste bilde av ansiktet sitt og rumpe her så kan vi gi ærlige svar? Anonymkode: 5d44a...0ac
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #12 Skrevet 26. september 2020 De er vel bare inne for å sjekke ut markedet Anonymkode: 7aeee...a7c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #13 Skrevet 26. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Nei, det er ordentlige og flotte menn som tiltrekkes av rumper. Kan ts poste bilde av ansiktet sitt og rumpe her så kan vi gi ærlige svar? Anonymkode: 5d44a...0ac Du er mann, går jeg ut ifra. Ikke alle er som deg vet du. Anonymkode: 27d60...4e3 7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #14 Skrevet 26. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ordentlige og flotte menn som tiltrekkes av rumper. Kan ts poste bilde av ansiktet sitt og rumpe her så kan vi gi ærlige svar? Anonymkode: 5d44a...0ac Morsom du! Anonymkode: a71ad...d55 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #16 Skrevet 26. september 2020 Jeg skriver sjelden til folk, mest fordi jeg er sjenert. Anonymkode: 4fd75...2e7 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #17 Skrevet 26. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, er en voksen dame som har profil på Match. Jeg får mange besøk og likes, men lurer på en ting. Hvorfor er det så få menn som skriver noe. Jeg har en vanlig profil og forteller at jeg ønsker å møte en mann med humor og selvironi, ikke skryteprofil eller bilder. Har opplevd at menn besøker profilen gjentatte ganger men tar ikke kontakt. Noen menn som kan svare? Sikkert flere årsaker og lurer på om flere menn er sjenerte eller redd for avvisning. Anonymkode: a71ad...d55 hvordan flørter du med menn utenfor en pc? regner med de vil snakke med deg uten at du har måtte logge deg på en pc. Hvor mange forhold har du vært i? hvilke type mann vil du ha? Anonymkode: 5e6a0...591 2
remix2020 Skrevet 27. september 2020 #18 Skrevet 27. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, er en voksen dame som har profil på Match. Jeg får mange besøk og likes, men lurer på en ting. Hvorfor er det så få menn som skriver noe. Jeg har en vanlig profil og forteller at jeg ønsker å møte en mann med humor og selvironi, ikke skryteprofil eller bilder. Har opplevd at menn besøker profilen gjentatte ganger men tar ikke kontakt. Noen menn som kan svare? Sikkert flere årsaker og lurer på om flere menn er sjenerte eller redd for avvisning. Anonymkode: a71ad...d55 Jeg kunne jo sagt det samme om en del av dere kvinner. Har vært inn og ut av diverse datingsider, tatt kontakt med flere uten å få svar. Får jeg svar er svaret som regel: ".... jeg tror ikke vi passer sammen....". Hensikten med nettdating er jo å få kontakt og gå på date for å finne ut av om man passer sammen. Det virker som at folk har glemt det. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #19 Skrevet 27. september 2020 Opplever litt det samme. Tror menn ofte trykker likes på mange damer, uten at de faktisk ønsker kontakt. For flere ganger har jeg tatt kontakt, men får jo ikke svar. Da hadde de heller ikke trengt å trykke like. Alle jeg trykker like på,, svarer jeg og. Ellers er det noen som plutselig svarer etter 3 mnd. Anonymkode: e6e49...a9d 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #20 Skrevet 27. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, er en voksen dame som har profil på Match. Jeg får mange besøk og likes, men lurer på en ting. Hvorfor er det så få menn som skriver noe. Jeg har en vanlig profil og forteller at jeg ønsker å møte en mann med humor og selvironi, ikke skryteprofil eller bilder. Har opplevd at menn besøker profilen gjentatte ganger men tar ikke kontakt. Noen menn som kan svare? Sikkert flere årsaker og lurer på om flere menn er sjenerte eller redd for avvisning. Anonymkode: a71ad...d55 Jeg skrev som bare pokker Hadde en god solid profil uten bilder! Skrev en god tekst i stedet og delte bilder med damer som var interessert. Dro lett flere dater selv om jeg kanskje ikke er mer en en 4 på skalaen En av datene var en god match og henne er jeg sammen med nå i en tidlig fase Dannet nok et veldig godt inntrykk med å skrive uten å nevne sex eller noe slikt. Bare være genuint interessert i henne, og bare skrive noen dager før jeg spurte om en kort date. Hun sa ja og jeg følte med en gang jeg traff henne "dette kan bli bra". Når hun kysser deg forsiktig etter første date? Det er da du forstår at det er "home run" Anonymkode: 02159...c33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå