AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #1 Del Skrevet 26. september 2020 Er veldig glad! Har pcos, og trodde jeg aldri kom til å få eggløsning, iallfall ikke første runde. Jeg ble ikke gravid denne runden(noe som ikke overrasket meg), men det fikk noen tanker til å spinne. Her kommer noen dumme spørsmål, jeg håper noen kan svare på. 1. Har jeg like stor sjanse som andre uten sykdommen for å bli gravid, nå som jeg har EL? Blodprøver på hormoner er greie. Eller er det forventer at jeg må vente lengre enn andre? 2. Kan letrozol plutselig slutte å fungere? Dvs at selv om jeg fikk EL på første, kan det være at jeg ikke får på andre? Skal ikke ta blodprøver denne runden, virket ikke som gyn så noen grunn til å gjøre det. Blir usikker på om jeg burde ha «krevd» dette? Anonymkode: f7788...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #2 Del Skrevet 26. september 2020 Spørsmål 2: Jeg begynte med enkel dose, fikk el en syklus. Neste fungerte det ikke, økte da til dobbel, og fikk da el igjen. Ble ikke gravid på flere runder med dobbel, og da ble det økt til trippel. Ble da gravid. Så får du ikke el en syklus, så får du nok bare beskjed om å øke dosen. Jeg ble satt på metformin å, fra første syklus. Jeg tar ikke blodprøver, men har vært på ultralyd noen ganger, for å se hvordan utviklingen er før forventet el. Lykke til😊 Anonymkode: 01187...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #3 Del Skrevet 26. september 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmål 2: Jeg begynte med enkel dose, fikk el en syklus. Neste fungerte det ikke, økte da til dobbel, og fikk da el igjen. Ble ikke gravid på flere runder med dobbel, og da ble det økt til trippel. Ble da gravid. Så får du ikke el en syklus, så får du nok bare beskjed om å øke dosen. Jeg ble satt på metformin å, fra første syklus. Jeg tar ikke blodprøver, men har vært på ultralyd noen ganger, for å se hvordan utviklingen er før forventet el. Lykke til😊 Anonymkode: 01187...f61 Tusen takk for svaret 😊 Så en større dose kan gjøre at man blir gravid fortere? Selv om man har hatt EL de andre gangene? 😊 Anonymkode: f7788...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #4 Del Skrevet 26. september 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svaret 😊 Så en større dose kan gjøre at man blir gravid fortere? Selv om man har hatt EL de andre gangene? 😊 Anonymkode: f7788...cef Det jeg fikk beskjed om, var at de begynner lavt. Hvis jeg ikke oppnådde graviditet i løpet av noen sykluser, tror el, så var håpet at større dose skulle gi bedre el. Det fungerte fort her ihvertfall. Jeg mistet i juni, så er i gang med letrozol igjen, nå begynte jeg rett på trippel. Anonymkode: 01187...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #5 Del Skrevet 26. september 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg fikk beskjed om, var at de begynner lavt. Hvis jeg ikke oppnådde graviditet i løpet av noen sykluser, tror el, så var håpet at større dose skulle gi bedre el. Det fungerte fort her ihvertfall. Jeg mistet i juni, så er i gang med letrozol igjen, nå begynte jeg rett på trippel. Anonymkode: 01187...f61 Takk for svar, og lykke til ❤️ Anonymkode: f7788...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #6 Del Skrevet 26. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, og lykke til ❤️ Anonymkode: f7788...cef ❤ Anonymkode: 01187...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #7 Del Skrevet 26. september 2020 Noen andre? Anonymkode: f7788...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå