Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

?:) og når gikk d over? 

Anonymkode: 5cedd...5dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte veldig i uke 6..

Anonymkode: aa76a...81f

Skrevet

Det begynte én uke etter befruktning. Uke 6 ble det plutselig verre, og uke 8 hadde jeg enda en akutt forverring. Straks uke 10 nå og det har ikke forbedret seg. Jeg kaster ikke opp, men er kvalm døgnet rundt og brekker meg ofte.

Anonymkode: a3833...df8

Skrevet

Ble kvalm tidlig jeg og men husker ikke nøyaktig, men få uker etter jeg ble gravid. Gikk dessverre kvalm hele tiden. 

Anonymkode: cd667...8b9

Skrevet

Uke 5-6 og gikk helt over i uke 13-14, men med bedring fra uke 10.

Anonymkode: 84e86...83a

Skrevet

10 dpo. Fikk påfyll av væske første gang i uke 6, ble innlagt første gang i uke 8.

Anonymkode: 74084...0f0

Skrevet

Har 3 barn og har ikke vært kvalm en eneste gang😀

Anonymkode: 39d97...414

Skrevet

Samme som over, har ikke blitt det i mine to svangerskap. 

Anonymkode: 9b6b4...744

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

?:) og når gikk d over? 

Anonymkode: 5cedd...5dc

Aldri, var ikke kvalm én dag

Anonymkode: 812cc...9be

Skrevet

En uke etter...var så kvalm at jeg trodde jeg skulle dø...gikk veldig ned i vekt også...

Anonymkode: 6b88c...d4e

Skrevet

Var konstant kvalm fra uke 7 til uke 11 ca. Så lenge jeg spiste litt nesten hver time så slapp jeg det verste. Spydde bare én gang. 

Skrevet

Begynte i begynnelsen av uke 5. Gav seg da babyen var ute. Kastet opp hver dag

Anonymkode: e8633...5bc

Skrevet

Ca samtidig med at hjertet startet. Var kun om morgenen hvis ikke jeg fikk spist innen minutter så hadde kjeks på nattbordet 😅 Roet seg etter uke 10. Spydde kun hvis vi hadde hamburger til middag 😂

Skrevet

Det ble jeg aldri. Hadde hverken kvalme eller oppkast i hele svangerskapet. 

Anonymkode: 83324...337

Skrevet

Kanskje rundt uke 8-9, begynte kaste opp rundt uke 10 og kaster enda opp på morgenen nå i uke 24.

Anonymkode: 80cc7...3f4

Skrevet

Aldri vært kvalm de 5 gangene jeg har vært gravid. Kun dårlig matlyst i de første ukene, sånn uke 4 til 7. 

Skrevet

Slapp unna svangerskapskvalme med begge mine, men ble uggen når jeg ble sulten. 

Anonymkode: 3021f...ce3

Skrevet

Nr 1. ca fra 4 uke eller noe varte i 1 mnd i strekk. 

Nr 2. Kvalm en sjelden gang. 

Nr 3. Ikke kvalm i hele tatt, bortsett fra kanskje mat som gjorde meg kvalm (kjøtt). 

Skrevet

I første svangerskap ble jeg litt uggen i uke 5 og begynte å kaste opp i uke 6. Da varte det til omtrent halvveis i svangerskapet med noen kortere tilbakefall. Jeg var småkvalm ut svangerskapet, men jeg sluttet og kaste opp og var ikke så plaget av det mer fra rundt uke 20-

Nå andre gang begynte jeg å kaste opp i uke 5, og det ble gradvis bedre mellom uke 14-16. Etter det har det vært enkelte lukter jeg kan bli veldig kvalm av, men ikke hele tiden og ikke den sterke, lammende kvalmen jeg hadde fram til uke 14. 

Anonymkode: 859e7...89f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...