AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #1 Skrevet 26. september 2020 Forrige måned fikk vi installert det nye minirenseanlegget fra Biovac som vi fikk påbud av kommunen å installere! Nå i ettertid har vi kjent en sterk kloakklukt i huset, verst på badet og de rommene nærmere kjelleren. Jeg har hatt mye vondt i hodet + vært rød rundt det ene øyet (oppsto for 2 uker siden, aldri hatt det før). Vi har snakket med en annen som også har hatt det samme luktproblemet! Noen andre som har det samme problemet og er det noe vi kan gjøre med det? Anonymkode: 1d941...3fd
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #2 Skrevet 26. september 2020 Det er så forferdelig lukt på det ene badet at jeg ikke klarer å være det lenger enn jeg må.. Anonymkode: 1d941...3fd
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #3 Skrevet 26. september 2020 Har dere snakka med servicepersonell hos Biovac? Kan ikke si at jeg har merket lukt annet enn de gangene det har vært noe feil med anlegget (vi har ikke selv, men kjenner mange som har). Det kan være litt kilent på andre ting enn det som skal i do/avløpet, men det har dere sikkert fått beskjed om når dere installerte? Anonymkode: 241bb...279
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #4 Skrevet 26. september 2020 Vi skal ringe på mandag! Nå lyser det rødt både hos oss og hos naboen.. Vi kan dessverre ikke ha noen på besøk her heller, da lukten er veldig sjenerende! Anonymkode: 1d941...3fd
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #5 Skrevet 26. september 2020 Hvorfor må dere ha renseanlegg? Fordi dere bor i hermetisk lukkede nyhus? Anonymkode: 01361...1ac
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #6 Skrevet 26. september 2020 Nei, vi bor ut på bygda! Vi eier en gård fra 1800 tallet med bare eldre gårder som naboer.. Vi var en av 8 stk som måtte ha dette minirenseanlegget, da de andre husene var nærmest det andre renseanlegget, som de har drevet og gravd slik at de fikk koble seg på dette og slapp regningen på 100.000,- som vi måtte betale.. Anonymkode: 1d941...3fd
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #7 Skrevet 26. september 2020 Og foresten 1ac, det er ikke en liten tank, men en ganske så svær en som det tok 5 dager å grave ned og montere.. Anonymkode: 1d941...3fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå