Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært spesielt plaget med kviser, er 27 nå og for noen uker siden begynte jeg å få en del kviser. Jeg fortsatte bare å bruke de produktene jeg alltid har brukt, og liker ikke å bruke produkter som inneholder mye parfyme osv, og tenkte at det ville gå over - men så har det ikke gjort det, og uansett hva jeg prøver av fuktighetskrem så er huden fortsatt tørr, og det kommer stadig nye kviser, hvordan løser jeg dette? 

Noen her som vet evt hva årsaken kan være, og om en god rens og krem som kan fungrere? 

Anonymkode: dcf98...33c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den tørr eller dehydrert?

Det kan være stress, miljø etc?

Anonymkode: 512dd...1f2

Skrevet

Hvis du ikke har byttet hudpleieprodukter, så kan det være hormonelt. Har du byttet eller sluttet med/ begynt på hormonprevensjon? Alternativt kan det jo være at du rett og slett reagerer på noen av produktene dine selv om du har tålt dem hittil. Hvilke produkter bruker du, og hvordan er hudpleierutinen din?

Jeg tenker dessuten som AB over her - vet du om huden din er tørr eller dehydrert? Kjenner du deg "stram i maska" eller flasser du?

Skrevet

Huden min forandret seg plutselig en uke etter å ha vært fin i lang tid. Fikk en del kviser samt at huden var veldig tørr og stram. Tok en graviditetstest som var knall positiv.. 

Sier ikke at det er tilfelle med deg, men min erfaring er at når huden plutselig klikker så er det ofte hormonelt, spesielt hvis du ikke har forandret på hudpleierutinene. 

Anonymkode: c5a19...f62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...