AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #1 Skrevet 26. september 2020 Hei. når fikk dere deres første mens etter fødsel? Og hvordan var den? er nå 6 uker siden fødsel her, og hadde igår litt brun utflod og menssmerter.. idag er alt borte 😳 har hatt samleie i ca 1 uke, uten beskyttelse, så begynner nesten å tenke at det kan være en ny graviditet.. vil gjerne høre andres erfaringer 😁 Anonymkode: b7be2...ff5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #2 Skrevet 26. september 2020 Første mensen her kom ikke før snuppa hadde fylt ett år 😅 til tross for at vi sluttet å nattamme flere måneder tidligere. Den var omtrent som før jeg fikk barn. Men jeg hadde litt småblødninger/spotting på forskjellige tidspunkt, spesielt de første månedene etter fødsel. Tror ikke det er uvanlig. Anonymkode: c536d...32a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #3 Skrevet 26. september 2020 Sikker på at det ikke var renselse? Ikke unormalt å få et «tilbakefall» etter den egentlig har gitt seg. Veldig dumt å ha sex uten beskyttelse, hverken nylig fødsel eller anming er prevensjon nok. Jeg fikk mensen 7 mnd etter fødsel, og da var det HEFTIG. Var som å åpne alle sluser 😂 Anonymkode: 1a072...5b7 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #4 Skrevet 26. september 2020 Jeg fikk mensen seks uker etter fødsel, og fullammer. Da jeg fikk første og andre barnet mitt, gikk det derimot ca et halvår. Anonymkode: 72260...8c0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #5 Skrevet 26. september 2020 Første gang ca 9 måneder, andre gang ca 2 måneder. Fullammet begge, også hyppig på natt, det påstår de som kan det at har mye å si, at man da ikke får eggløsning, stemte ikke her! Anonymkode: 5f3fc...f89
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #6 Skrevet 27. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at det ikke var renselse? Ikke unormalt å få et «tilbakefall» etter den egentlig har gitt seg. Veldig dumt å ha sex uten beskyttelse, hverken nylig fødsel eller anming er prevensjon nok. Jeg fikk mensen 7 mnd etter fødsel, og da var det HEFTIG. Var som å åpne alle sluser 😂 Anonymkode: 1a072...5b7 Er ganske sikker på det ja.. Sluttet å blø etter 3 uker, så fikk jeg et tilbakefall 1 uke etter det igjen.. Er eet jeg har hørt også, at mens etter fødsel er ganske heftig.. derfor jeg tenkte det kanskje var litt rart 😅 Anonymkode: b7be2...ff5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #7 Skrevet 27. september 2020 Men, er du ferdig med renselse? Jeg hadde blødninger, litt av og på, til 6 uker etter fødsel. Fikk første mensen da ungen var 4 mnd gammel, men fikk aldri stabil menstrasjon tilbake, og det var helt til jeg ble gravid på nytt da babyen var 1,5 år gammel. Så ja, du kan jo være gravid, det er alltid en sjanse. Men nei, det er ikke sikkert det er mensen du hadde, og spesielt om du ammer, så sånn sett er ikke sikkert den lille blødning er noe indikasjon. Anonymkode: d36cb...504
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #8 Skrevet 27. september 2020 Fikk første mens 4 mnd etter fødsel. Var veldig uregelmessig. Anonymkode: dd653...73b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #9 Skrevet 27. september 2020 Nr 1: 5 mnd etter fødsel nr2: 2-3 mnd ette fødsel startet som vanlig mens var som vanlig mens Anonymkode: 8d434...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå