Gå til innhold

CB El test

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser at EL tester bør tas på ettermiddag... Eller iallefall ikke tidlig på morningen. CB skriver at den kan tas når som helst på døgnet, men helst samme tid hver dag.. Kan denne tas på morningen? Har det noe for seg å teste feks morgen OG kveld?  Takker for svar :)

Anonymkode: 3d8a2...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tatt den på morran. Fikk positivt onsdag morgen 🙂 Vanskelig å la være å tisse på minst 4 timer senere på dagen. 

Anonymkode: fc8de...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert tas på morgenen, men jeg ville vært mer sikker på reellt svar på ettermiddagen. LH er ikke sterkest på morgenen, men øker utover formiddagen og er på sin topp på ettermiddagstid. Har man lang LH-topp er det ikke så nøye, men mange av oss har kort. Jeg har f.eks testet negativ på morgen, positiv på ettermiddag og så negativ på morgenen igjen. Så jeg ville helt klart holdt meg kun til ettermiddagene, om man bare skal teste èn gang i døgnet. Det er årsaken til at jeg bl.a liker stimmeltester... kan se styrken på streken da. Når jeg ser det nærmer seg i styrke øker jeg testingen til to ganger pr. dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...