Lillemilla Skrevet 24. juli 2005 #1 Skrevet 24. juli 2005 Har noen av dere erfaringer med disse eller evt andre bøker vi kan gi til forloverne våre? Haster litt, for eneste anledningen hvor forloverne er samlet på flere måneder fremover blir torsdag/fredag i denne uken. Er det bra bøker?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 Kom igjen da!! Av alle de som har forlovere her, har ingen av dere kjøpt en av disse bøkene??
tommeline Skrevet 25. juli 2005 #3 Skrevet 25. juli 2005 Jeg aner ikke hva som står i disse bøkene, men ser heller ikke helt behovet.... Den formelle oppgaven til forloverne er jo å skrive under de papirene de skal, og normalt også vær vitner undre vielsen. Så er det jo mer eller mindre forventet at de arrangerer utdrikningslag og holder tale el. under bryllupsmiddagen. Utover det blir det jo opp til brudeparet og forloverne om forloverne skal ha noen flere oppgaver eller involveres i planleggingen.
Lillemilla Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Svært så negative dere var da! Nå er dette snakk om mine to yngre søstre på henholdsvis 18 og 21 år som aldri har vært i et bryllup i hele sitt liv og som nok kommer til å sluke innholdet i bøkene med stor nyskjerrighet. Ikke har noen av de holdt en tale enda heller. Det er ikke alle som har surfet bryllupsforum år etter år, eller som har vært i 10-12 brylluper og vet hva det går i.. Jeg venter ingenting annet av de enn hva de ønsker å gjøre selv, men jeg kjenner de begge to og vet hvor entusiastiske de er med tanke på bryllupet. Meningen var at de skulle få den i gave med noen ord fra meg skrevet i permen, og at jeg på den måten ville vise de at jeg gjerne vil ha de til mine forlovere. Om de har nytte av der som står der utover litt forklaring ang feks vielsen og andre sider ved bryllupet de ikke har så mye erfaring med spiller vel forsåvidt mindre rolle. Ikke noe særlig gøy å spørre et ærlig spørsmål når man får så sure kommentarer tilbake. Endret 25. juli 2005 av Lillemilla
Blueberry Skrevet 25. juli 2005 #5 Skrevet 25. juli 2005 Vi vurderte det, for det står jo f.eks. talertips inni der. Men vi fant ut at behovet ikke var så sterkt. Ikke til at det var verdt pengene i alle fall... Alt har egentlig gått av seg selv, og vi er fornøyd. Har vi villet at de skulle hjelpe med noe så har vi bare spurt, og de har spurt oss hvis de lurer på noe.
Annie78 Skrevet 25. juli 2005 #6 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Vi gav Hakkespettboka til våre forlovere.....veldig humoristisk ment, og som en liten gave for all jobben de la ned. Boka ble lest og brukt, og der stod mange ting som jeg tror de har bruk for senere også. Det ble ikke tatt ille opp, og de brukte til og med boka i talene sine. (Forloverne våre er gift med hverandre...) Hadde selv satt stor pris på en slik bok dersom jeg skulle vært forlover! Toastmaster fikk og en slik bok, Hakkespettboka for toastmasteren, og det virket som om han brukte den til å finne god rekkefølge på taler og sanger o.l. Endret 25. juli 2005 av Annie78
Gjest Helline Skrevet 25. juli 2005 #7 Skrevet 25. juli 2005 Jeg kjøpte denne boka til forloveren min mest for moroskyld. Tror hun syntes den var artig, og hun har faktisk til og med lånt den bort til en annen som skal være forlover.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2005 #8 Skrevet 25. juli 2005 Hvor kan man få kjøpt denne Hakkespettboka? Får ingen treff når jeg søker på nettet...
Calla Skrevet 25. juli 2005 #9 Skrevet 25. juli 2005 Min kjære ga en slik type bok til sin forlover. Han syns det var kjekt å få en slik bok, greit å få litt tips når man aldri har vært forlover før..
Lillemilla Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #10 Skrevet 25. juli 2005 Takk for svar! Da regner jeg med det blir Hakkespettbok på mine søte jenter! Til deg som lurte på hvor det selges: Den har vært i salg i alle bokhandlere jeg har vært innom det siste året og man kan også kjøpe den på nett flere steder. Her er to tilfeldig utvalgte! http://www.fortunabok.no/Webshop/ProduktBo...=136&mainID=226 http://www.bokkilden.no/SearchResults.aspx...tsearch=Bryllup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå