Gå til innhold

Julebrus i butikken! I september!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sånn er det hvert år. Du kan jo bare la være å kjøpe om det er et problem. 

Anonymkode: 7f0de...e63

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, addict skrev:

Jaja, men du er ihvertfall veldig priviligert hvis det er der skoa for engasjement trykker. Folk sulter og du er sinna fordi du potensielt kan kjøpe julebrus. 

Jeg er sint og skuffet for at folk sulter her i verden også. Det ene utelukker ikke det andre. 

Anonymkode: b72db...b13

Skrevet

Nisse tiss er oppskrytt, forstår ikke denne opphausingen av denne møkka i det hele tatt.

Anonymkode: c0b52...edb

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke overrasket, bare veldig, veldig skuffet. Og sint. 

Sint😂😂😂

Anonymkode: a7e66...7ea

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nisse tiss er oppskrytt, forstår ikke denne opphausingen av denne møkka i det hele tatt.

Anonymkode: c0b52...edb

Men her snakkes det om julebrus.

• Liker 4
Skrevet

Det som er morsomt er at det snart bugner av julebrus i butikken - men når jeg skal kjøpe et par dager før jul for å ha i jula, da er det umulig å oppdrive 🤣🤣🤣

Anonymkode: caaa0...ce4

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sint😂😂😂

Ja. Ikke noe som får blodet mitt til å koke så voldsomt som julebrus i september. 

Og til alle dere som bare "men la være å kjøpe julebrus da". Hah, idioter. Dere tror dette handler bare om julebrus. Nå nei. Først er det julebrus. Og så er det pepperkaker og julegløgg og juleditt og juledatt, og så kommer det nisser og julepynt og julenissens oldemor i alle butikker, og så julemusikk og jul jul jul, og når jula endelig kommer, ja da er man drittlei alt som heter jul. Og da er det ikke noe koselig å feire jul, når man er lei allerede før det begynner. Og da er jula ødelagt da. Så tack så mycket for at dere kjøper julebrus. Men bevares, det er jo yndlingsbrusen deres... 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Ikke noe som får blodet mitt til å koke så voldsomt som julebrus i september. 

Og til alle dere som bare "men la være å kjøpe julebrus da". Hah, idioter. Dere tror dette handler bare om julebrus. Nå nei. Først er det julebrus. Og så er det pepperkaker og julegløgg og juleditt og juledatt, og så kommer det nisser og julepynt og julenissens oldemor i alle butikker, og så julemusikk og jul jul jul, og når jula endelig kommer, ja da er man drittlei alt som heter jul. Og da er det ikke noe koselig å feire jul, når man er lei allerede før det begynner. Og da er jula ødelagt da. Så tack så mycket for at dere kjøper julebrus. Men bevares, det er jo yndlingsbrusen deres... 

Du er klar over at noen syns det er bra at det kommer så tidlig, for da kan man fordele innkjøpene, ikke sant?

Du velger selv å la jula ødelegges. Det får du skylde deg selv for, og ikke alle andre. 

Anonymkode: df267...bb0

• Liker 6
Skrevet

Det burde ikke vært lov.

Anonymkode: 0a5d3...be9

• Liker 1
Skrevet

Eneste grunnen til at det blir satt ut til salg, er fordi folk FAKTISK kjøper det. Ikke kjøp det, og butikkene vil se at salget går ned og dermed forskyve det.

Anonymkode: b9951...321

• Liker 2
Skrevet

Var på butikken i går og der hadde de fått inn flere paller med julebrus, kjøpte selvfølgelig en flaske, og den skal kose meg med i kveld. Gleder meg. 

• Liker 4
Skrevet

Er vel 14 dager siden de første julevarene så smått dukket opp her. Er ikke noe å hisse seg opp for, bare å gå rett forbi det.

Anonymkode: 5fba5...b99

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk blir så sint over dette? De kommer tidlig i butikk hvert år. Det er bare til å la være å kjøpe dem det! Jeg kjøper ikke noe julevarer før i desember, av prinsipp, og gidder ikke kaste vekk energi på å stresse og bli sint over at varene kommer tidlig. Snakk om I lands problem.

Anonymkode: ba483...869

• Liker 4
Skrevet

Det er jo helt vanlig at de første julevarene er i butikken ila september. I oktober er det jo stort fokus på Halloween og november blir rett og slett for sent. 

Anonymkode: 81972...3de

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste grunnen til at det blir satt ut til salg, er fordi folk FAKTISK kjøper det. Ikke kjøp det, og butikkene vil se at salget går ned og dermed forskyve det.

Anonymkode: b9951...321

For min del kunne de ha solgt julevarer hele året. Jeg MÅ jo ikke kjøpe det bare fordi de har det i butikken. Julebrus har jeg imidlertid tenkt å kjøpe i store mengder så snart jeg finner min favoritt! ❤️ Egentlig kunne jeg ha kjøpt julebrus hele året, men på den annen side er det litt bra at den er borte noen måneder slik at jeg ikke rekker å gå lei. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er tilbøyelig til å være enig. Det irriterer meg også. Mye. Ja, jeg kan la være å kjøpe og jeg lar det faktisk være, men jeg kan ikke la være å SE det helsikes juleskvalderet som begynner flere måneder før jula faktisk er her for jeg må innom butikken og kjøpe normale dagligvarer. Ideelt sett burde ikke en eneste julenoesomhelst være å se i butikkene før desember, men jeg kan til nød gå med på at man starter i november siden noen av en eller annen grunn velger å begynne jula i advent også. 

Jeg har også fått med meg at denne uskikken har foregått i årevis, men jeg trenger absolutt ikke like det av den grunn :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

Stikker og kjøper eg. Kan fyre opp grillen etterpå. Fint vær her i dag :)

• Liker 1
Skrevet

Finnes det julebrus uten sukker?

Anonymkode: 4bbef...da7

• Liker 1
Skrevet

Jeg overser alt som har med jul å gjøre frem til desember. 

Anonymkode: 92532...284

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Uansett når butikkene får inn julebrus, kjøper jeg det aldri tidligere enn 1.desember. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...