Shoegal Skrevet 24. juli 2005 #1 Skrevet 24. juli 2005 På LF ser jeg at kerastase bain satin shampo har fått en pris fra In Style Magazine for beste shampo for tørt hår. Bain satin er så vidt jeg kan se igjen oppdelt i 3 forskjellige typer shampo, ut fra hvor tørt hår man har. Stemmer dette? Og hvilken bør jeg i så fall velge? Jeg har langt hår, hårstråene er fine, men jeg har utrolig mange av dem, slik at håret egentlig er ganske tykt, men på ingen måte uregjerlig. Akkurat nå føles håret litt tørt, pga striping, sol og sommer, så jeg har lyst på den som gir mest fuktighet. Derfor ville jeg i utgangspunktet gått for nr 3, fordi jeg tenker at den gir mest fuktighet - men kanskje det blir for mye av det gode? (bør vel nevne at jeg ca en gang i uken bruker fuktighetsmasken for fint hår i samme serie).
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2005 #2 Skrevet 24. juli 2005 Jeg ville gått for 2-eren; 1 er for normalt hår, mens 3 er for veldig tørt og brusete hår (og tykke hårstrå), og da risikerer du bare at håret ditt henger slapt ned etter vask.
Shoegal Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2005 takk skal du ha, Lilith - atter en gang
Gjest Gjest_MsFlorida_* Skrevet 26. juli 2005 #4 Skrevet 26. juli 2005 Jeg ville valgt 1 eller 2. Jeg har langt hår med lyse striper og likte veldig godt nr 1 først. Jeg fikk bra volum i håret, men jeg gått over til nr 2 fordi jeg synes håret mitt blir finere med litt mer fuktightsgivende shampo slik at det ikke bruser så mye. Håret mitt er ganske oppklippet, og det blir lett mange uregjerlige småhår! Alle frisører jeg har vært hos mener at jeg ikke skal ha nr 3, den er tydeligvis ganske så "fet"... (selv om jeg føler jeg har veldig tørt hår, så har jeg visstnok ikke det..)
Shoegal Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2005 takk for svar dere! da går jeg nok for nr 2....når lønna kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå