AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #1 Skrevet 26. september 2020 Er skikkelig trange jeans på vei ut? Mange går fortsatt i trange jeans og sef det er flest damer og jenter, men også mange gutter og menn. Men ser i motebildet og trendsetterne, er det mer løse jeans, spes hos damene. Opplever dere det også? Anonymkode: 8564f...526
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #2 Skrevet 26. september 2020 Det er i alle fall mer enn nok av skikkelig trange jeans i butikkene enda! Nå for tiden sliter jeg med å finne litt løsere bukser som sitter pent.... (veldig mye av det som liksom skal være så trendy nå sitter jo så stygt på at selv den lekreste kropp ser bumsete ut). Anonymkode: 5ab47...77c 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #3 Skrevet 26. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er i alle fall mer enn nok av skikkelig trange jeans i butikkene enda! Nå for tiden sliter jeg med å finne litt løsere bukser som sitter pent.... (veldig mye av det som liksom skal være så trendy nå sitter jo så stygt på at selv den lekreste kropp ser bumsete ut). Anonymkode: 5ab47...77c Ja, jeg vet. Finner jo jeans som er stramme, men blitt mindre utvalg. Og som du sier, så mye rare klær og bumsete og sitter ikke pent i det heletatt. Anonymkode: 8564f...526
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #4 Skrevet 26. september 2020 Har vært ut i noen år. Men foreldete trender henger gjerne ved en stund, ofte hos middelaldrende. Jeg er gammel nok til å huske når skinny jeans trenden kom for 15 år siden. Da var det bare de av oss som var unge som hev oss på, 40-åringene gikk i boot cut leenge. Samme skjer nå. Anonymkode: c6c33...969 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #5 Skrevet 26. september 2020 De selges fremdeles. Selv får jeg med hva jeg kler og bryr meg ikke om trender som kommer og går. Ser ut som en uteligger i mom jeans som er på moten nå. Anonymkode: b2479...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #6 Skrevet 26. september 2020 Hva med oss som ikke er blant de høyeste og er slank? Var på jeans jakt i dag ikke lett😅 Anonymkode: 722a0...6ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå