Ada=) Skrevet 20. september 2002 #1 Skrevet 20. september 2002 Det jeg mener er at naar du gjor noe du ikke synes er spesielt goy, men bor/maa gjore -gir du deg selv en belonning etterpaa -og i saa fall: hva er det?!! Jeg har fire innleveringer neste uke, og maa bruke helgen til aa jobbe med disse, enda det er sol og 20 grader ute Jeg faar saa lyst til aa begynne med alt mulig annet! I tillegg skal jeg vaske huset i morgen Belonningene jeg gir meg selv er *shopping (klaer, sko, sminke, vesker) *spise middag paa resturant naar jeg har sittet paa universitetet til sent *kjoper meg sjokolade (som jeg spiser for jeg egentlig har fullfort det jeg skulle)
Gjest care Skrevet 20. september 2002 #2 Skrevet 20. september 2002 Jeg bruker å belønne meg selv med en sjokolade
miss_squizz Skrevet 21. september 2002 #3 Skrevet 21. september 2002 hmmmm.. belønner meg selv med deilig søt frukt, helst jordbær, litt sjokolade, et glohett badekar med masse deilig skum og total stillhet, eller litt avslappende musikk, så smører jeg meg inn i body lotion, tørker håret og legger meg i ei deilig varm seng :D zzzzz..
Ada=) Skrevet 22. september 2002 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2002 Belonne seg selv med noen timer alene paa badet, ja den var ikke dum Sitter paa universitetet og skriver, men tror jammen jeg skal laase meg inne paa badet i kveld... lenge siden jeg har tatt meg et skikkelig langt skumbad... *drommer meg hjem*
Langstrømpe Skrevet 23. september 2002 #5 Skrevet 23. september 2002 Yess!!! Leverer hovedfagsoppgaven min i disse dager, og har spart opp masse "premier" til meg selv som jeg skal kose meg med: :D 3 timers hudpleie i morgen (fikk gavekort i bursdagsgave som jeg ikke har brukt) :D Frisørtime på onsdag :D Tar meg tid til å lese en god bok :D Laaang frokost i dag. Trenger ikke lenger ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke er på skolen :D Bruker en times tid nå til å surfe på nettet. Hadde ikke hatt samvittighet til det for en uke siden :D Går på trening i ettermiddag. Får skikkelig god følelse når jeg etterpå kryper opp i sofaen og kjenner det sitrer i kroppen. :D Hyttetur til helga :D +++ Som dere ser så KOSER jeg meg for tiden! Utrolig deilig å bli ferdig med en oppgave jeg har holdt på med hver dag i et par år!!!!! :D :D :D
ElleVille Skrevet 28. september 2002 #6 Skrevet 28. september 2002 Jeg belønner meg ved å gi meg nye utfordringer - det er gøy! :D Ellers pleier hud-/hår-/kroppspleie å inngå når det trengs.
Sannasol Skrevet 28. september 2002 #7 Skrevet 28. september 2002 Ikke noe slår en god shopping-runde (uten barn), når man virkelig finner noe man liker, og har råd til å bruke litt penger. Det er belønning det! Eller en halvtime alene på badet.
Gjest Imax unplugged Skrevet 1. oktober 2002 #8 Skrevet 1. oktober 2002 Mange av forslagene her koster penger!!! Og i en blakk studentkasse er ikke det så lett. Da jeg studerte brukte jeg mange ulike ting som belønning. Bl.a. er jeg veldig glad i å se film, og ser masse på video/DVD. Når jeg hadde jobbet i en viss periode, så jeg et kvarters tid på filmen. Så jobbet jeg videre, og tok pause med et kvarter til. Videre må man jo bare ta ting som man liker! Og belønne seg gradvis. Og når man er HELT HELT ferdig så er jeg enig i at man skal kunne skeie ut litt!
Gjest Cruella Skrevet 1. oktober 2002 #9 Skrevet 1. oktober 2002 Kjøper meg et par Troikaer og gomler ivei... Sånn som nå, har akkurat fullført en oppgave i Excel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå