Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke(n) app(er) anbefaler dere, og bruker dere ulike apper for ulike registreringer?

Jeg har brukt Flo siden vi startet prøvingen for et års tid siden. Har også lastet ned Fertility Friend for å registrere temp, og nå også Premom for å registrere EL-tester. Jeg bruker jo «halve dagen» på å oppdatere i alle aper, så skulle helst hatt en som dekker mest mulig best mulig 😃

Anonymkode: 04f4c...c4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har brukt Fertility friend i alle år og liker den godt. Plotter inn temp og all annen info som mensen, EL-tester og symptomer. Den spår godt på når EL og IKM er. Syns den er veldig brukervennlig og grei! 

Jeg forsøkte meg litt på Premom pga. EL-testene, men droppet det raskt. Vil ha èn app. Tar heller vare på EL-testene i skapet mitt hver syklus for sammenligning fra dag til dag. Tar bilde av testerekken til slutt og kaster dem. Ikke hatt behov for å ha dem inn i noe app egentlig.

Endret av Amatariel
Skrevet

Jeg bruker premom, Testlinjen kan bli mørkere når stripene er helt tørre, så hva er poenget med å beholde teststrimlene hvis resultatene er ugyldige etter lesetiden. 😂

Appen kan plotte temperaturen og testresultatene i diagrammet automatisk, praktisk for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...