Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er noe jeg ikke skjønner helt men synes at når man kommer i str 74 og oppover så begynner det å bli så dårlig utvalg i bodyer? Synes det er så få bodyer og så mange genser/bukse sett i brukt pakkene på Finn også. Synes selv at gensere og kjoler er veldig upraktisk og bruker det veldig lite, og vet godt at jeg selvsagt klarer å få kjøpt bodyer i større størrelse, men virker som det er en eller annen magisk grense ved str 74 hvor det er mye mer utvalg i gensere? Når ble det mer praktisk å droppe body synes dere? 

Anonymkode: 8171c...b6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt rett, det blir mye dårligere utvalg så fort man tipper over 74. Min bruker nå 86-92 og bruker fortsatt body men bruker også en del genser og t skjorter, rett og slett fordi det er så dårlig utvalg.. 

Anonymkode: 4c823...983

• Liker 1
Skrevet

Synes motsatt jeg 😛 At det er vanskelig å få tak i genser fra 80... Syntes det er upraktisk med body etter bleieslutt. Her sluttet barna tidlig med det, og vi har motsatt problem

Anonymkode: 36311...bfb

• Liker 2
Skrevet

Samme erfaring her og jeg skjønner ikke greia. Jeg har lange barn og synes body er mest praktisk så lenge de bruker bleie. Eldstemann på 2,5 bruker størrelse 104 og bruker enten langermet body (men de er vanskelige å finne) eller trøyebody med genser over. 

Anonymkode: dcb33...14f

Skrevet

Har en toåring som bruker 92-98, og MÅ bruke body. Hun bruker fremdeles bleie, og så fort det kommer noe i bleia så putter hun hånda nedi for å inspisere dersom hun ikke blir fysisk hindret (aka. har på seg body eller heldress). 

Synes vi har et greit utvalg bodyer jeg, i både bomull og ull, men en del av dem ble kjøpt til eldstebarnet for 7 år siden, så mulig utvalget er dårligere nå?

Anonymkode: 0600f...648

Skrevet

Lindex har godt utvalg av bodyer og de går lenger opp i str på nettbutikken.  

Anonymkode: 4e93a...21d

Skrevet

SparKjøp har faktisk body opp til 110.

Mi bæsjer ofta på do med doring, så eg synest det er upraktisk med body som faller ned i do. Fester knappen på skulder, så det går jo greitt likevel. Vi bruker meir og meir genser nå.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det er noe jeg ikke skjønner helt men synes at når man kommer i str 74 og oppover så begynner det å bli så dårlig utvalg i bodyer? Synes det er så få bodyer og så mange genser/bukse sett i brukt pakkene på Finn også. Synes selv at gensere og kjoler er veldig upraktisk og bruker det veldig lite, og vet godt at jeg selvsagt klarer å få kjøpt bodyer i større størrelse, men virker som det er en eller annen magisk grense ved str 74 hvor det er mye mer utvalg i gensere? Når ble det mer praktisk å droppe body synes dere? 

Anonymkode: 8171c...b6a

Det ble veldig praktisk å slutte å kle barnet i body da hun sluttet med bleie. Vi brukte noen ganger feks singlet og strømpebukse med kjole over. 

Anonymkode: 55bf7...38c

Skrevet

Name It har bodyer opp til str 104, men i Name It butikken her jeg bor sa de at disse kun var å få kjøpt i Name It sin nettbutikk. De selges i 3- eller 4-pk (husker ikke helt). Har sett de hos Zalando også.  Har også funnet bodyer i str over 74 på Lindex, og hos Sparkjøp og Janus Ull. 

Skrevet

Body så lenge barnet brukte bleie. 
hennes og mauritz har bodyer opp til 104. 
nameit har og like langt opp. 

Anonymkode: 0a4cb...555

Skrevet

Barnet mitt bruker 86 og har til nå aldri hatt problem med å finne bodyer i ull/bomull til henne.

Anonymkode: 6ac9c...44e

Skrevet

Slutta med body då jenta begynte å reise seg opp og byrja med "up and go"-bleie. Tungvint å få festa knappane ved stående bleieskift, synes eg. Fekk altså ikke brukt dei bodyane som eg hadde i str 80 og 86 🙂

Anonymkode: d713e...8fe

• Liker 1
Skrevet

Bruker body fortsatt i 92. Ser for meg å bruke en stund til.

Anonymkode: 8d80a...a1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...