Gå til innhold

Barnebursdag, er jeg sær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn ble ett i går, vi feiret hjemme med storesøster, meg og pappaen. Vi hadde kaker, lys, ballonger og god mat og så fikk han gaver. Vi tok masse bilder og koste oss.

Burde jeg egentlig lagd en større fest hvor vi inviterer de nærmeste? Synes bare det er unødvendig da ettåringer ikke skjønner noe uansett, og nå som man ikke kan være mer enn 10 i private hjem i Oslo pga korona. Bestemor etterlyste fest og da ba jeg dem (svigers) i dag på kake og kaffe. 

Anonymkode: 87059...4ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror mange slår på stortromma ved 1 år, men synes du har en fin tilnærming.

• Liker 4
Skrevet

Er nok mest vanlig å invitere den nærmeste familien til ettårsdag. Man gjør jo dette for dem, du skriver jo at dere koste dere, besteforeldre ville jo også gjerne kose seg med en markering. Om argumentet ditt er at barnet ikke forstår noe kunne du jo droppet kaker og balonger, og ikke minst gaver. 

Anonymkode: 771d6...728

• Liker 1
Skrevet

Ettåringer skjønner ikke så mye av det, men jeg ville invitert besteforeldre for deres skyld :). Det er ekstra hyggelig for dem. 

Anonymkode: 07063...cd4

• Liker 2
Skrevet

Vi feiret ikke 1-årsdagen til ungen her fordi vi lå strøkne med spysjuke alle tre den dagen.... Logistikken tilsa at det ikke var så lett å utsette, men vi inviterte de besteforeldrene som bor i nærheten da.

Nå i disse tider synes jeg det er helt greit å dele opp, og at dere bare var dere fire på selve dagen er helt innafor, selvfølgelig! Men veldig hyggelig at besteforeldre får komme innom noen timer og føle at de får feiret barnebarnet!

Skrevet

Feiringen av barnebursdager er jo like mye for resten av familien. 
da er vi sammen og koser oss med og rundt barna, veldig stas Å få lov å gjøre ekstra stas på barna. 
så jeg hadde syns det var trist om noen i familien ikke «ville feiret» 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...