Gå til innhold

20-30 år gammel dyne, på tide å kjøpe ny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 19 år, og har hele livet hatt samme dyne. Flyttet ut for noen mnd siden for å studere utenbys. Hele livet har jeg hatt samme dyne, og tok den med for å studere. Tror ikke den var helt ny da jeg fikk den heller, lurer på om min søster hadde hatt den før meg. Tidligere i dag da jeg skiftet dynetrekk så oppdaget jeg noen sånn «jordslag(?)»-flekker. Er dynen for gammel? Har vasket den altså, haha!

Anonymkode: d541d...0b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er jordslag, så må du bytte. Det kam være helseskadelig. 

• Liker 1
Skrevet

Er det en ok dundyne som du liker, så ville jeg ha renset den skikkelig hos vaskefirma som gjør det for deg. Er det en billigdyne som er klumpete, så kjøp deg en ny en. 

Anonymkode: a93f1...e96

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det en ok dundyne som du liker, så ville jeg ha renset den skikkelig hos vaskefirma som gjør det for deg. Er det en billigdyne som er klumpete, så kjøp deg en ny en. 

Anonymkode: a93f1...e96

Det er en sånn god dyne, har prøvd «klumpeder» om sommeren, men de er så dårlige! Dette er den eneste gode dynen jeg har brukt noen gang 😊

Anonymkode: d541d...0b5

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg ble allergisk mot dun en eller annen gang på 80-tallet og trodde jeg skulle gå i stykker av tanken på andre typer dyner. Etter mange år med mye forskjellig i dårlige dyner lette jeg til jeg fant en skikkelig god en. Og er veldig fornøyd.

Skrevet

Ta en tur på Jysk og se på alle dynene de har der. Se om det er noen som passer. De har mange gode dyner. Men om noen av de føles gode for deg er det bare du som vet.

Anonymkode: 138f6...786

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...