Gå til innhold

Har du falsk Facebook-profil?

Har du falsk Facebook-profil?  

23 stemmer

1. 1. Har du falsk Facebook-profil?

• Ja
      8
    • Nei
      12
    • Er ikke på Facebook
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange foretrekker å være anonyme på Facebook når det skal diskuteres og kveruleres.

Anonymkode: a1823...78e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det for å diskutere. Ikke kverulere. 

Anonymkode: 2380f...6a1

Skrevet

Jeg misliker bruken din av begrepet "falsk profil". Å ta navnet til en annen person, er å lage seg en falsk profil. Å kalle seg Tannbørstemannen, er ikke å lage seg en falsk profil.

Anonymkode: f1d29...6ad

Skrevet

Jeg har et navn som bare ligner vagt på mitt, men som heller ingen andre heter, og jeg bruker ikke profilen for verken å diskutere eller kverulere. Jeg bruker den til å være medlem i diverse grupper relatert til sykdommer og diagnoser jeg har som ikke alle random folk trenger å informeres om at jeg har, og for å slippe å være venner med gamle klassekamerater som aldri har likt meg, kona til mannen som en gang voldtok meg eller mine foreldres venner som kun legger ut rasistisk dritt og halvperverse vitser, eller å fornærme de samme menneskene (og dermed også innimellom lage konflikt) ved å avvise venneforespørslene deres. 

Jeg har rett og slett ikke lyst til å delta i sosiale medier, men trenger likevel en del medisinsk informasjon jeg ikke aner hvordan å finne andre steder enn på Facebook. 

Anonymkode: b5d21...e12

• Liker 2
Skrevet

Jeg har det pga upopulære meninger og troll som kommer etter en om en ytrer dem på feil sted...

Anonymkode: 16279...ea6

Skrevet

Men slik er det jo ikke. Ingen kontrollerer noe.

Anonymkode: 2380f...6a1

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om det er falsk profil akkurat, men har avkuttet navnet. F.eks hvis jeg heter Furuholmen og på fb er det Furu, men bilde av meg. 

Anonymkode: 2d7e9...e32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...