AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Hei nå har jeg vært hjemme i snart et år, mistet jobben da jeg (assisterende) å sjefen ikke klarte å sammarbeide. har søkt masser med jobb men akkurat den bransjen jeg er intressert i er vansklig å komme in på. Nå er jeg ganske lei av å bare gå hjemme, å lurte om Nav ville godtatt at jeg gå til ett jobb det jeg tilbyr de at jeg jobber gratis (prøvejobbing) i en periode for å få mer kompetanse å opplæring å forhåpentlig kanske man få fast stilling, Mens jeg går på Dagpenger? er det noen som har gjort slik? Anonymkode: 39ad3...cb2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: akkurat den bransjen jeg er intressert i Hvis du har gått hjemme et år og egentlig har arbeidskapasitet så synes jeg du skal søke i andre bransjer. Søk bredt! Bedre det enn å gå hjemme på statens regning. Og ja, Nav tilbyr ulike arbeidstreningsordninger. Sett opp møte med saksbehandler. Anonymkode: 9040c...16e 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #3 Skrevet 25. september 2020 Ja det er mulig. Tror de kaller det for tiltak, sånn at du kan kombinere det med dagpenger. Anonymkode: 14090...d9c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 God ide - prøv! Om ikke få deg en annen jobb enn så lenge. Så kan du skifte etter hvert. Lettere å få jobb når man har jobb. Dårlig signal at du går uten jobb over ett år. Vis arbeidsmoral og kom igang! Anonymkode: c523a...56b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du har gått hjemme et år og egentlig har arbeidskapasitet så synes jeg du skal søke i andre bransjer. Søk bredt! Bedre det enn å gå hjemme på statens regning. Og ja, Nav tilbyr ulike arbeidstreningsordninger. Sett opp møte med saksbehandler. Anonymkode: 9040c...16e Litt dårlig forklart, jeg har søkt nesten alle mulige jobb, kan være det er litt vansklig nå pga av pandemien. Men mener hvis Nav tilbyr noe slik som jeg mente så er det vel ikke feil å finne noe man liker å jobbe med jeg har egentlig rett til dagpenger i 2 år, så jeg er ikke den typen som ønsker å ligge i sofa å gå på nav hele livet for å si det sånn Anonymkode: 39ad3...cb2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: God ide - prøv! Om ikke få deg en annen jobb enn så lenge. Så kan du skifte etter hvert. Lettere å få jobb når man har jobb. Dårlig signal at du går uten jobb over ett år. Vis arbeidsmoral og kom igang! Anonymkode: c523a...56b Takk! Jeg er ganske aktiv og kreativ. Jeg lå ikke hjemme bare, har mine egne bedrifter, men gikk litt dålig siden pandemin startet. Så har ganske mye tid til øvers. Anonymkode: 39ad3...cb2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 26 minutter siden, AnonymBruker said: Takk! Jeg er ganske aktiv og kreativ. Jeg lå ikke hjemme bare, har mine egne bedrifter, men gikk litt dålig siden pandemin startet. Så har ganske mye tid til øvers. Anonymkode: 39ad3...cb2 Forstår! Er vel så å skrive noen uoppfordrede søknader til de steder du ønsker å jobbe. Evt om NAV kan supportere deg. Anonymkode: c523a...56b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå