AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Hvilke skopar ville du brukt til konfirmasjon i år? Hadde det vært ett normalt år med konfirmasjoner i april/mai så hadde jeg sikkert brukt noe med hæler, men det blir for kaldt i oktober. Anonymkode: ca103...22a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #3 Skrevet 26. september 2020 Er du konfirmant eller gjest? Hvis gjest hadde jeg brukt mine CL Pigalle eller So Kate. Så sant det ikke er sandaler synes jeg da ikke høye hæler er kaldere enn andre sko? Anonymkode: 24727...d6d 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #4 Skrevet 26. september 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du konfirmant eller gjest? Hvis gjest hadde jeg brukt mine CL Pigalle eller So Kate. Så sant det ikke er sandaler synes jeg da ikke høye hæler er kaldere enn andre sko? Anonymkode: 24727...d6d Er gjest, og de skoene du tipsa om blir altfor høye Anonymkode: ca103...22a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #5 Skrevet 26. september 2020 Foreløpig synes jeg ikke det er for kaldt med småsko, men etter hvert hadde jeg antagelig brukt pene ankelstøvler med hæl ute og skiftet til vanlige pensko med hæl inne. Anonymkode: 0505e...0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå