Gjest Lasox Skrevet 2. november 2020 #21 Skrevet 2. november 2020 Jeg var tidlig med å oppdage bitcoin, men hadde ingen tro på kryptovaluta, men jeg oppdaget prisen var på $100 for 100 stk. en gang og da ville jeg ha sakt til meg selv om å faktisk handle det. Muligens mange flere!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #22 Skrevet 2. november 2020 Søk deg til en annen linje til videregående skole. Du har ingen fremtid med det som var førstevalget! Anonymkode: 327ed...5f2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #23 Skrevet 2. november 2020 -Fullfør skolen, det sparer deg for mye ekstra arbeid senere -ikke mål din verdi i hvordan menn som vil være med deg Også ville jeg selvfølgelig som den første kommentaren her gitt meg selv Lotto tallene 😂 Anonymkode: f429a...8aa
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #24 Skrevet 2. november 2020 - "Slapp av, du er faktisk ikke verken tjukk eller stygg, og det finnes garantert noen gutter som liker deg! Det er heller ikke verdens undergang om du blir avvist, så tør å vis følelser! Og du, den der "bestevenninna" di er ikke til å stole på, så ikke fortelle henne ting du ikke vil skal komme ut til andre. Nyt ungdomstida og sett pris på de du har i livet ditt, for om ca 6 år kommer du til å miste en som står deg veldig nær. Det går bra med deg, du klarer deg greit, men livet blir aldri helt det samme igjen." Anonymkode: 342e2...a76
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #25 Skrevet 2. november 2020 Er utrolig mye jeg ville sagt, men det aller viktigste: slutt å slanke deg i tide, gi deg mens leken er god og du føler deg bra. Spisefortyrrelsen sneik seg inn og har ødelagt livet mitt og jeg kommer meg ikke ut av det Anonymkode: 0fdee...588
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #26 Skrevet 2. november 2020 Ikke start på medisinen du blir tilbydd når du er 20 år, den vil ødelegge livet ditt etterhvert. Vær singel til du er minst 23 år, uansett hvem du møter. Iallefall hun tilsynelatende flotte du møter når du er 20 år. Hun lurer deg, så dropp henne så du slipper å kaste bort 9 år og mye penger på ingenting! Slutt fotball nå, for tro det eller ei, du blir uansett aldri god nok. Bruk tid på skole heller! Mye tid! Tren styrke, yoga og jogging. Nyt tenårene og livet som ung hver dag. Vær tilstede. Plutselig tar det slutt. Anonymkode: c462a...42b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #27 Skrevet 2. november 2020 -Lottotall - Ikke dra til Bergen for han, han tar alle pengene dine - Bruk penger på å reise når du studerer. Leien er lav så ikke drikk opp alt på fest ! Så hadde jeg fortalt sann ca hva jeg likevel gjorde, da jeg har barn nå, og vil ikke forandre det ved å forandre fortiden! Anonymkode: 65542...b04
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #28 Skrevet 2. november 2020 - For alt i verden ikke inviter til den festen uka etter du blir 18 år. Ingen lottotall i verden kan løse problemene du får hvis du treffer denne mannen. Anonymkode: 3fca3...8c9
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. november 2020 #29 Skrevet 2. november 2020 Ikke la deg bli tråkket på, vis at du har bein i nesa. Og ta skolen seriøst.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #30 Skrevet 2. november 2020 Reis til utlandet, og ta drømmestestudiet ditt. Ikke bry deg om kjærester før du er minst 25 år, og få ikke barn tidlig. Anonymkode: bb031...2b4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #31 Skrevet 3. november 2020 På 25.9.2020 den 22.32, Trutle skrev: ...og møtt deg selv som 16-åring. Hva ville du ha sagt eller rådet deg selv om? Rettstaten i Norge er noe tull når det kommer til overgrep, så i stede for å gå igjennom årevis med rettsak, forgift han som forgrep seg på meg slik at han aldri forgriper seg på noen andre barn igjen. Aldri flytt tilbake til foreldrene dine. Lottotall Ta den utdanning du selv ønsker, ikke hør på andre. Det finnes hjelp. Anonymkode: 44dd0...d8b
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #32 Skrevet 7. november 2020 Ville sagt at jeg ikke skulle ta en utdanning jeg visste jeg ikke ville ta, hatt mer tro på meg selv, og turt å satse. Hadde spart mye tid på det, og kanskje vært friskere i dag. Anonymkode: 1dcfa...dff
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #33 Skrevet 11. november 2020 Stå på, fortsett på utdanningen.. Ikke date de med "package" Ikke flytt tilbake til "bygda" Ikke kun følg hjertet ditt, gå for de kloke herrene Vær litt mer overfladisk og sjekk ut om de er friske.. Anonymkode: c1533...823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå