AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Jeg har brukt falske vipper en stund nå etter at man sluttet å bruke vipper laget av mink. Samtidig vet jeg egentlig ikke hva som er i det, hva som er i limet, hvordan det er for miljøet og hvordan det framstilles. Og er den av plast, så hvis en faller av i dusjen går den ut i havet og blir mikroplast? Noen som vet eller har lest noen gode artikler om falske vipper? Anonymkode: df6ed...748
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #2 Skrevet 26. september 2020 Jeg leste et sted at ett par falske vipper er på nivå med en flyreise Oslo-Stavanger når det kommer til fossile utslipp. Anonymkode: d30ca...ab0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #3 Skrevet 26. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg leste et sted at ett par falske vipper er på nivå med en flyreise Oslo-Stavanger når det kommer til fossile utslipp. Anonymkode: d30ca...ab0 Kilde? Anonymkode: 7f499...587
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #4 Skrevet 26. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kilde? Anonymkode: 7f499...587 Husker ikke hvor det var, men det var garantert troverdig kilde. Kan ha vært i Klassekampen eller Morgenbladet. Anonymkode: d30ca...ab0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #5 Skrevet 26. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Husker ikke hvor det var, men det var garantert troverdig kilde. Kan ha vært i Klassekampen eller Morgenbladet. Anonymkode: d30ca...ab0 Da tror jeg ingenting på deg. \ Anonymkode: 7f499...587
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #6 Skrevet 26. september 2020 Takk for svar! Jeg tror begge deler er gode kilder, men skulle bare likt å se det selv, og litt om hva det er produsert av. Har prøvd å Google litt, men har ikke blitt helt klok på det. Anonymkode: df6ed...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå