Gå til innhold

Falske vipper - ille for miljøet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt falske vipper en stund nå etter at man sluttet å bruke vipper laget av mink. Samtidig vet jeg egentlig ikke hva som er i det, hva som er i limet, hvordan det er for miljøet og hvordan det framstilles. Og er den av plast, så hvis en faller av i dusjen går den ut i havet og blir mikroplast? Noen som vet eller har lest noen gode artikler om falske vipper?

Anonymkode: df6ed...748

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste et sted at ett par falske vipper er på nivå med en flyreise Oslo-Stavanger når det kommer til fossile utslipp.

Anonymkode: d30ca...ab0

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg leste et sted at ett par falske vipper er på nivå med en flyreise Oslo-Stavanger når det kommer til fossile utslipp.

Kilde?

Anonymkode: 7f499...587

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kilde?

Husker ikke hvor det var, men det var garantert troverdig kilde. Kan ha vært i Klassekampen eller Morgenbladet.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Husker ikke hvor det var, men det var garantert troverdig kilde. Kan ha vært i Klassekampen eller Morgenbladet.

Da tror jeg ingenting på deg. \

Skrevet

Takk for svar! Jeg tror begge deler er gode kilder, men skulle bare likt å se det selv, og litt om hva det er produsert av. Har prøvd å Google litt, men har ikke blitt helt klok på det.

Anonymkode: df6ed...748

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...