AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Jeg er 38+3 og har de siste dagene fått en del mensmurring og kynnere som gjør litt mer ubehagelig. Nå når jeg gikk på do så var det en liten klump med utflod i doet etter meg(sorry ekle detaljer altså😱). Er dette den berømte slimproppen alle snakker om? Så liksom ut som en liten snørrklyse, men kunne ikke se noe blod i den.. Og hvis det nå var den, var dette starten på fødsel for noen? Anonymkode: 184c9...5cd
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 Mine fødsler startet med slimproppen. Det var en svær slimklyse (mengde som en liten håndflate) med ikke ubetydelig mengde blod i. Kanskje du har mistet bare litt av proppen? Anonymkode: 0a8b5...7e8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #3 Skrevet 25. september 2020 Sannsynligvis slimproppen. Den kan gå mange ganger, og blir fornyet hele tiden, og ikke et sikkert tegn på at fødsel nærmer seg. Om den er blodtilblandet er det mer sannsynlig at noe kommer til å skje snart. Anonymkode: fa266...5b8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #4 Skrevet 27. september 2020 Min slimpropp fornyet seg. De tok den under fødselen og da var den veldig stor. Anonymkode: 0ce22...e15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå