Gå til innhold

Familiedrama når jeg bare er sammen med en av de

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg er svigerinne eller svigerdatter i saken. Jeg er egentlig utenforstående, men jeg er den som får høre alt drittet fra andre. Jeg oppdaget etter 1 år at her snakker alle om alle, men kan faktisk ikke stole helt på noen. Ting som blir sagt kommer alltid opp en gang senere og kanskje ikke helt på samme måte. Så man må virkelig passe seg. 

Nå er det vært en hendelse der jeg fikk mye informasjon om noe alle mener om min samboer. Jeg ble veldig betenkt og veldig i tvil på om jeg skulle ta det videre. Den som delte med meg hadde jo tillit til meg, så skal jeg ta det videre fordi jeg står sammen med min samboer? Eller skal jeg holde saken for meg selv, selv om det på sikt kan skade min samboer? 

Om jeg sier noe så vet jeg at han konfronterer så det vil jo absolutt gå tilbake på meg som sladra. 

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: efce0...ed0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt forteller du det til ham. Det er der og bare der din lojalitet bør ligge. Hvis det er uklokt å konfrontere eller konfrontasjon blir skikkelig kjipt og får følger for deg annet enn St det blir ubehagelig, bør han være lojal nok overfor deg og finne andre løsninger eller reaksjoner.

Anonymkode: 598a0...d12

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...