Gå til innhold

Mensensmerter etter graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for 8 måneder siden å har enda ikke fått tilbake menstrasjon. Igår startet en uggen følelse i magen som jeg tidligere har opplevd rett før menstrasjon, jeg har aldri hatt smerter ifbm mensen tidligere bare for å ha nevnt det. Det tok seg opp utover dagen/kvelden å ble riktig så plagsomt. Det er ikke direkte smerte men jeg føler meg elendig i magen, anstrenger jeg meg så får jeg følelsen av at jeg må kaste opp. Det er skikkelig ubehagelig men ikke stikkende smerte, litt vanskelig å beskrive. Det var litt bedre idag tidlig men tok seg fort opp igjen å nå er det helt forferdelig.  

Er det vanlig at man kan få slike plager etter graviditet ifb mensen selvom det har gått smertefritt for seg i alle år før graviditeten? Har forøvrig ikke fått mensen enda heller. 

Anonymkode: 569d3...62f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det er normalt. Første mensen etter begge mine fødsler har vært ille. Ble mer som før etterhvert, men er ikke helt likt. Har for eksempel masse kviser ved mensen nå etter to barn, noe jeg aldri hadde før jeg fikk barn. 

Anonymkode: 8ec49...2e9

Skrevet

Første mens etter fødsel var ganske heftig. Mye smerter og uregelmessig blødning. Ble bedre etterhvert.

Anonymkode: f2fa6...ec4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...