Gå til innhold

Sex med exen. Lurt eller dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg har bestemt oss for å separeres. Det er veldig ferskt ennå. Har ikke engang vært til megling. Det er for mye i forholdet vårt som ikke fungerer, og for barnas skyld er det bedre at vi skilles som venner enn at de må leve med foreldre som krangler masse. Selvom vi ikke klarer å leve sammen må jeg innrømme at vi har veldig veldig bra sex. Vi har da bestemt oss for at vi kan fortsette som fuck-friends når vi får behov. Er jo godt å slippe kleine ONS'er, slitsom dating og masse styr, og vi vet jo at vi er kompatible seksuelt. Jeg har fortalt to venninner om samlivsbruddet og de sier at det er en dårlig idé å være FF med exen. Hvorfor det egentlig? 

Anonymkode: 2e520...eb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naturlig at man tenker sånn, da slipper man jo å utsette seg for det smertefulle ved å faktisk bryte relasjonen og jobbe med å gå videre. 

Man holder gjerne følelser Varme som man helst burde tillate at kjølner. Men det fordrer jo at man går gjennom den sorgen det er å gi slipp. Jeg tror det er dumt, men du og dere må komme dit selv at dere erkjenner det. 

• Liker 2
Skrevet

Følte sex med eksen ga meg et håp.. Og jeg holdt fast i det håpet 4 mnd etter brudd. Da fant jeg ut at han plutselig hadde en ny dame han hadde holdt på med samtidig med meg. Det ble jo et verre brudd sånn sett. 

Anonymkode: c0716...ee3

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min og jeg har bestemt oss for å separeres. Det er veldig ferskt ennå. Har ikke engang vært til megling. Det er for mye i forholdet vårt som ikke fungerer, og for barnas skyld er det bedre at vi skilles som venner enn at de må leve med foreldre som krangler masse. Selvom vi ikke klarer å leve sammen må jeg innrømme at vi har veldig veldig bra sex. Vi har da bestemt oss for at vi kan fortsette som fuck-friends når vi får behov. Er jo godt å slippe kleine ONS'er, slitsom dating og masse styr, og vi vet jo at vi er kompatible seksuelt. Jeg har fortalt to venninner om samlivsbruddet og de sier at det er en dårlig idé å være FF med exen. Hvorfor det egentlig? 

Høres ut som min situasjon, vi flyttet fra hverandre pga mye krangling og vil beholde vennskapet pga barnet. I ettertid har vi ikke klart å holde fingrene fra hverandre og har sex i blant. I blant ble til flere ganger i uken og det gikk over til følelser fra min side. 

Når følelsene har kommet så trekker jeg meg unna for jeg vet jo hva vi egentlig er. Han sier da at han vil tilbake om vi finner ut av våre problemer. Det er bare at de er så store at jeg er i tvil om det skjer. Det har mye med hans psyke og diagnose å gjøre, altså ting vi ikke får gjort noe med. 

Så går det en stund og det kommer frem noe løgn som skuffer meg stort. Jeg blir enormt såret og er rett tilbake til de vanvittige vonde følelsene jeg hadde ved bruddet. 

Anonymkode: 9c2a2...dc4

• Liker 1
Skrevet

Veldig dårlig idè, bruddet blir verre ! 

Anonymkode: 3d4e4...947

Skrevet

TS her: Jeg har ikke noe håp eller ønske om at vi skal bli et par igjen og vil ikke leve sammen med ham. Jeg er virkelig følelsesmessig ferdig med ham og har ikke følt at vi har elsket hverandre på kjempelang tid. Det eneste ved forholdet vårt som jeg vil savne er å ha en fast person å ha bra sex med. Tenker dere at han kanskje ikke er ferdig med meg og føler mer for meg enn jeg gjør for ham? Han gir ikke inntrykk av det, altså. Er det egentlig noen fare når vi føler det sånn begge to? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her: Jeg har ikke noe håp eller ønske om at vi skal bli et par igjen og vil ikke leve sammen med ham. Jeg er virkelig følelsesmessig ferdig med ham og har ikke følt at vi har elsket hverandre på kjempelang tid. Det eneste ved forholdet vårt som jeg vil savne er å ha en fast person å ha bra sex med. Tenker dere at han kanskje ikke er ferdig med meg og føler mer for meg enn jeg gjør for ham? Han gir ikke inntrykk av det, altså. Er det egentlig noen fare når vi føler det sånn begge to? 

Det er akkurat der jeg var selv. En fyr med borderline som i tillegg var utro. God sex og godt vennskap over tid så var flere følelser tilbake og jeg ble usikker. 

Anonymkode: 9c2a2...dc4

Skrevet

Veldig dumt. Følelsene holdes varme og bruddet blir langt verre når en av der blir forelsket i noen andre. Man kan være gode venner og være der for barna uten å holde på det gamle. Jeg har et veldig godt forhold til min eks, og vi er gode foreldre for våre barn. Hadde aldri falt meg inn å avslutte halvveis 

Gjest Alterego666
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt of-topic, men jeg spør ut fra nysgjerrighet: Har dere vurdert å være gifte særboere?

Skrevet
16 timer siden, Alterego666 skrev:

Litt of-topic, men jeg spør ut fra nysgjerrighet: Har dere vurdert å være gifte særboere?

Jeg skjønner at du spør, men det er ikke aktuelt. For å ikke utlevere noen av oss vil jeg ikke si mer om hvorfor. 

Skrevet

Takk for svar og råd, alle sammen. Jeg ser absolutt poenget i motargumentene, så jeg tror nok ikke at det er så lurt likevel. En ting til, som var det jeg egentlig var mest bekymret for selv før jeg spurte her inne, var at det kunne forvirre barna dersom de oppdaget at Pappa var på langt besøk hos Mamma eller omvendt. 

Gjest Alterego666
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at du spør, men det er ikke aktuelt. For å ikke utlevere noen av oss vil jeg ikke si mer om hvorfor. 

Fair nok. Takk for svar likevel, og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...