Gå til innhold

Vi bør legalisere doping i toppidretten. Hvis folk ønsker å dope seg la de gjøre det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk gjør det uansett.

Så hører jeg argumentet om at doping er farlig, ja det er det. Men toppidrett er ikke sunt uansett. Og utøverne er dopet uansett om de åpne om det eller ikke. 

La meg bare si veldig tydelig at folk bør holde seg unna dop. Jeg driver ikke med det , og kommer ikke til å gjøre det i fremtiden heller. Men la folk velge selv.

Hva mener du?

Anonymkode: e6c24...aa6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken toppidrett er det du sikter til. Jeg mener overhodet ikke, sålenge disse utøverne er forbilder for andre vil andre da følge i deres fotspor. Enkelte idretter kommer da bare til å ende opp som freakshow. Jeg mener idrett bør holde seg så naturlig som mulilg.

Legaliserer du doping i all toppidrett, kommer dopingen til å bli det aller viktigste og bli en hel industri i seg selv. Kommer til å ende opp med en gjeng mutanter på arenaene.

• Liker 1
Skrevet

Enig i at det er en tapt kamp. Lefling med CRISPR-teknologien, vil også forverre dette i fremtiden, spesielt i land med slapp lovgiving i genetisk etikk som India, og ekstrem-nasjonalistiske land som Kina, Russland osv.

Anonymkode: 9a1d6...30b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...