AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Del Skrevet 25. september 2020 Jeg har straks første svangerskapskontroll. Er det gynekologisk undersøkelse der eller bare blodprøve og samtale? Anonymkode: 5671a...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Del Skrevet 25. september 2020 Blodprøve og samtale. Har aldri blitt undersøkt i understellet ifm svangerskap, unntatt ved aktiv fødsel. Anonymkode: 8805b...cb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 25. september 2020 #3 Del Skrevet 25. september 2020 Her var det bare blodprøve og samtale 😊 Riktig nok var jeg først henvist til tidlig ultralyd og noen dager senere første svangerskapskontroll med legen, også 1-2 uker senere første time hos jordmor. Hos jordmor ble det bare litt prat, gikk gjennom helsekortet, leverte urinprøve og målte pulsen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #4 Del Skrevet 25. september 2020 Det er ihvertfall ingen automatikk i at det er slik kontroll. Tidligere tok de gjerne celleprøve hvis det er lenge siden sist, men jeg leste et sted at de ofte blir falskt positive under svangerskap så det er bedre å vente til etterpå. Så er det selvsagt om du har noen plager der nede og åpenbart i forbindelse med fødsel. Anonymkode: a87da...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkløver Skrevet 25. september 2020 #5 Del Skrevet 25. september 2020 Før uke 12 blir stort sett ultralyd tatt innvendig, men har aldri måtte kle av meg nedentil ved kontroll forutenom ved ultralyd tidlig eller når fødsel nærmer seg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå